Modrá jako… (poločas)

Jasně, že vím, že stejně tak jako celek se dělí na dvě naprosto přesné části – poloviny; tak poločas by měl býti přesnou dobovou polovinou v cestě od započetí činnosti k jejímu zdárnému dokončení. Jenže i čutálisti občas druhý poločas nastavují, když se skóre nedaří dle představ a nebo pravidel.
Jasně, že vím, že když jsem skončila s jednou technikou (zde tkaní) a na témže díle chci pokračovat technikou druhou (zde následuje paličkování), že čas strávený nad stavem, včetně praní se s napnutím osnovy, nebude ani omylem shodným s dobou věnovanou hrbení se nad herdulí.
Ani v pomyslné hokejové třetině nejsem, protože krajka na koncích nebude stejně dlouhá.
Sundala jsem šálku ze stavu, zjistila, že na deku pro panenky je zbytečně krásná. Lituji, že jsem si ještě nepořídila třetí herduli. Musím fofrem uvolnit tu cestovní od cancouru do vzorníku. Je to boj, plátnové rohy nade mnou vítězí na všech frontách, o polohodových raději ani nesním. Teda, ne snad, že bych už nedělala rohy. Ano, již i nějakou rohatou krajku mám uznanou. Jenže je dělám JINAK. Jako při pletení či háčkování do čtverce. Zůstávají mi v diagonále rohu dírečky. Nejsou neestetické, nejsou rušivé. Ale není to předepsaná technika.
Jenže mít třetí herduli, tak ty proklatý rohy neudělám a budu je mít navěšený a blokovat s nimi herdulku, akorát do tašky velkou, až do smrti smrťoucí. Takhle mám nad sebou alespoň bič. Když chci dělat něco co chci, musím napřed dodělat co musím.
IMAG1605

IMAG1603
Tak šup šup a žádný zdržování. Na trávu, vykydat, nakrmit, podojit, odsmradit se, u sejření hurá k herduli, protože zítra ráno se šálou a paličkami směr Brün.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Modrá jako… (poločas)

  1. 747 napsal:

    Sama sobě šéfem i zaměstnancem. 😀 Ovšem výsledek za to rozhodně stojí.

    • oldwomen napsal:

      Éro, tohle ještě pár neděl potrvá, než bude hotové. Začala jsem zašmodrchávat kratší stranu třásní. Jak bude hotovo, dám další fotos.
      Mám obavy, že někde v půlce druhé, dlouhé, strany třepení, si budu pouštět namluvenou Knoflíkovou válku, nevylučuji, že udělám smyčku s popotahováním „kdybych to byl býval věděl, tak bysem sem nechodil“.
      Vidím to tak, že koncem října nebudu mít dokončený žádný další cancourek vzorníku, protože projekt šála sežere veškerý volný čas a ještě ukrojí řádně spánku.

      • 747 napsal:

        Však zima je ještě daleko a šála se užije i na jaře. Času dost a tadle práce má bejt pro radost. 🙂

        • oldwomen napsal:

          Tahle šála je plánovaná jako celoroční nehřejivá. Už se mi rýsují ryby i rákosí. Teda -já je tam vidím. Paličkovat jsem začínala v Brně, tak to mám nahozený na cestovní herduli. Jde vlastně o houby i prdlačku 😆 tak pojedu do Prahy s rozpaličkovanou volnou krajkou. Ono s chybějícími vzorníky už radit nepotřebuji. Je to mnohopárová krajka a v ní opáčko všeho.
          Jo, užívám si to. Ale víte sám, že jsou nápady, které musí z hlavy do rukou a to hned 🙂 …
          Kresbu postavy a její převedení do nití bych ráda 25.10. z lektorky vydyndala.

Zanechat Odpověď

