:-)

Vy dnes nějak záříte.
Ách, ještě není zcela hotovo, ale dočkala jsem se konečně pracovny.
Jo, pracovna je základ. Měl jsem oddělenou v každém bytě.
Když já přes pět let psala i šila v posteli. O čtení nemluvě, to už bylo neúnosné. A předtím jsem si kradla místečko tu v kuchyni, tu ve vestavěné skříni, děs běs.
To si nedovedu představit. Pracovnu mám, asi bych se tam mohl kouknout. Už dlouho jsem nic nedělal. A kanape v pracovně máte?
Jistěéééé.
Kanape v pracovně je základ. Přemýšlení vleže se nic nevyrovná.
Že jo. Ještě si za něj musím uštrikovat deku s jelenem.
Coóóó?
No, upatchworkovat něco na zeď, aby se neotírala a aby od ní netáhlo.
Týjo, takhle vymakaný to nemám.
Nemám kanape, mám prababičkovskou postel. Místo nabouchaného slamníku molitan. Zatím na ní v leže přemýšlí Bára s Richardem. Trošku mi tím pijí krev. Přemýšlí na haldě vypraných a naškrobených zbytků látek, zástěr a košil připravených k vyžehlení a recyklaci do patchworkových čtverců…
IMAG1573

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., jak to vidím, šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na :-)

  1. Witch napsal:

    velmi slibné, velmi – sakra, jak stručně říct, že závist budící?! 😉

    • oldwomen napsal:

      Až se, s ohledem na Vás, skoro stydím napsat následující: „To je taková paráda konečně zakotvit a přestat bydlet v krabicích.“.
      Asi, až bude finýto (nějaké regály ještě chybí postavit na místo), a definitivně začnu vybalovat a třídit svůj k svému, tak se budu velmi divit. Hlavně v „oddělení“ vyšívacích přízí 🙂
      Ehm, ze psů se stávají filosofové. Na kanapi přemýšlí vytrvale a usilovně. Zdají se jim u toho sny.

  2. Kutil napsal:

    Pracovna, pracovna… Není to spíš zašívárna? Nebo trucovna? Ale jinak vám též závidím…

    • oldwomen napsal:

      Též si závidím a stále ještě se štípu do ruky jestli se mi to nezdá. Trucovna, zašívárna, pracovna, budoár stárnoucí dámy, pojmenujte si to jak chcete. Ale dočkala jsem se. I rodina se dočkala. Z celého domu zmizely špendlíky a jehly a klubíčka a košíky s lákadly pro moly, většinově neposlouchaná muzika a ostatní moje úchylárny.
      Ještě není zcela hotovo (co se pánské ruky přiložené k dílu týká – omítkovina prostě neschne, jak bychom si přáli), ale jak bude, vidím to na příspěvek do soukromé pošty na téma Kutilové všech zemí spojme se 🙂 Mám tu špeky, které normální smrtelník nedocení.

Zanechat Odpověď

