Vymyslela jsem si vokýnko…

Vymyslela jsem si okýnko. Abych ukázala, že umím nakreslit podvinek do rohu pravoúhlého a i do obloučku.
Vymyslela jsem si, že dírky v plátně nemám ve vzorníku zrovna dokonalé, tak šup s nimi do okýnka, aby dělaly parádu.
Vymyslela jsem si, že když lístkovina je stále taková nijaká, že lístečků nikdy není dost a co by se okýnkem nedalo koukat na nějakou olístečkovanou liánu.
Vymyslela jsem si, že když mám vrabců plný parapet, že jeden ptáček bude okýnku taky slušet.
Vymyslela jsem si, že nějaké rohy umím, ale ty předepsané moc ne, tak co je nezkusit na okýnku. Ty plátnové děs běs, ale nějaký roh to je, kupodivu strašák všech strašáků – roh v polohodu – jsem udělala ani nevím jak a asi i dobře.
Nedomyslela jsem: nechat okýnko už tak jak je (samo, dopaličkovat květ) a nebo je ještě vyplnit půdicí? No jo, ale jakou? Obrázek je určen do pasparty.
IMAG1524

IMAG1523

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

