Trocha pozitivna, nejen pro Sendyho

http://hokes.blog.respekt.ihned.cz/c1-60404010-jeden-takovej-kseft

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Trocha pozitivna, nejen pro Sendyho

  1. lukrecia napsal:

    Když je den blbec, tak to jinak nejde. Když se přidá klika a do té hromady hnoje vpadne slušný člověk, jedno, je-li to policajt – to už je spíš zázrak, než štěstí.

  2. Sendyman napsal:

    Dík, ale není mi do skoku Je to nějaký podivný, ale nikde mě nechtěj.
    Snažím se, odpovídám, ale nereagujkou, i když znalosti mám. Zvláštní – do důchodu relativně daleko, vážit si práce, to zas jo.
    Dneska 55, tak jsem malinko na krupici – ale přiměřeně! 🙂

    • oldwomen napsal:

      Sendy, to je normálka. Jsem mladší, nějaký skrovný znalosti taky mám, do důchodu reálně hodně daleko – a taky mě nikde nechtějí a hází se mrtvými brouky…
      Sem tam mám pocit, že ani doma mě nechtěj a psi na mě kašlou a svině hází bobek a tak…
      Berme to tak, že kríze středního věku a depréze z odžitýho a tak 😛
      Pozitivní je, že slušnejch lidí je víc než hajzlů – a vo tom to je.

Zanechat Odpověď

