Zmateno překladem?

Měním Bářino krajkoví v okolek prostírání a jako zvukovou kulisu mám puštěný kanál s dokumentárními a naučnými filmečky. Takový celoroční televizní vysílání pro školy. Dávají tu zvířátka, hodně zvířátek, a taky trošku tvorby toho správnýho politickýho a náboženskýho pohledu, trocha technický revoluce se mihne, opravdu, skoro jako zlatý starý dobrý té-vé-šé. Ale zase na tomto kanále nestříká z obrazovky krev a nikdo nepodává upocené pracovní a jiné sportovní výkony, nevřeští ducducduc mjůzik a ani umcaca netvrdí ránu na buben a reklamy jsou sice neodmyslitelné, ale neuřvané. Periferním viděním registruji průlet ú dvojky. Sklápím oči nad rozdělanou práci, ale nastavuji uši. Nevnímám dokument špijónský a nebo dokument o dokonalosti letectví, či vojenství? Slyším nevzrušený hlas komentátora, že harriery mají motory tryskové a proudové a je možné je za letu měnit.
Au.
Se už blábolům kuchaře Kopeckého, alias double doctora, etc, vévody, služebníka v cizí armádě, etc, etc, Buquoye pána na Měšicích ani nedivím. Jestli čerpá, fyzikálními zákony nepolíben, z obdobných zdrojů…..

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Zmateno překladem?

  1. 747 napsal:

    😆 To jste asi měla co dělat, abyste neslítla pod stůl. 😆

  2. 747 napsal:

    To věřím. 😀

  3. oldwomen napsal:

    Právě jsem si uvědomila, že jsem na Bukvajze už dlouho nikde nenarazila. Googlit ho nebudu. Neradno vypouštět džina z láhve. I když… láhev kvalitního ginu není k zahození a spolu s tonicem k letní noci skoro i patří…. to je samej džifis a bigbít a práce stojí :-), máničky jedny s gatěma do zvonu…
    Ale jak jsem měla jednu dobu rudo před očima, jen jsem osvětový článek, z doublevévodova klábosnice, čehokoli zahlédla, tak jsem se snažila o české větvi tohoto rodu cokoli vyštrachat. Bylo dost marný, Kopecký ovládl svým pojetím dějin vše na internetu dostupné a do vědecké knihovny jsem se dostala jen jednou, tam jsem se vteřinu radovala, protože jsem našla, že Buquoyovi v souboji těsně před bitvou na Bílé hoře v souboji protivník ustřelil koule. Jenže von ten dacan šlechtickej francouzskej už ráčil býti otcem pravobočka – syna 😦 .
    Ale při dnešním podvečerním poslechu oslavného filmečku na mne najednou vyskočil Gagarin …

  4. Witch napsal:

    To člověk strne a chvíli neví:slyšiny?! Kdepak, mediální blbiny… 😦

Zanechat Odpověď

