Původně jsem se chtěla rozvykládat, že nemám ráda hry na kdyby. Jenže zase sprchlo do sena. Sprchlo – pěkný eufenismus pro to, co dnes padalo z hůry nebeské. Nemám ráda hry na kdyby, ale o tom někdy příště.

Podvinek jsem měla stažený už dlouho. Torchonskou krajkou jsem okouzlena stále více. Neodvažovala jsem se začít, okolek se jevil, zbytečně a mylně, obtížným. Zkusila jsem navinout šicí bavlněnou nit č 44, ano, nejtěžší na každé práci je začít. Bílá krajka se hemží v jednom dílku chybami, odbíhala jsem od práce a i myšlenky se mi to ráno roztoulaly. Sice jsem paličkovala pozpátku (pěkný termín pro párání, že jo, ale není můj) i popředu, ale vše jsem nevychytala. Když už jsem měla podvinek na herduli, k vyzkoušení barevně odlišných cípků byl je krůček. Uvědomila jsem si, že stejné krajkové cípky, jen paličkované kovovou nití, jsou na starých hanáckých kordulkách. Samozřejmě, že jsem obě dečky neušmodrchala v dnešním uplakaném dni. Jen půlku barevné. A co se zbytkem navinutých nití blokujících paličky? Přátelé, vánoce tu jsou co-by-dup.

IMAG1296

IMAG1299

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na

  1. Vladka napsal:

    Krááásnééé!!!!

  2. anna napsal:

    Sedím, zírám a malý červík závisti se ozývá. No jo – kdybych se byla učila… (tak bych to stejně nedovedla)☺A.

  3. Witch napsal:

    Nááádhera!!!

  4. 747 napsal:

    No, s ohledem na počasí jsou vánoce nejspíš už za dveřmi. 😉

    • oldwomen napsal:

      🙂 zachytila jsem hlášku – Tý voe, normálka, přestávám chlastat. Sem tam vokno se snese, ale takhle dlouhý, tsssss, proberu se, je podzim, a já si vůbec nepamatuju léto 😆
      Chvála za blog. Před třemi lety propršel celý květen, už jsme měli ve schránkách hozený seznamy, co má obsahovat evakuační zavazadlo. Je studenější jaro, ale žádná trága. I když, tedy, sena… grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Zanechat Odpověď

