Propršený víkend

Propršený víkend nemusí být nutně ztracený či pronuděný čas. Kamarádka slavila kulatiny, déšť mi přišel vhod. Natuženou dečku jsem sušila fénem a odšpendlovala v poslední vteřině před odchodem.

Odpařovaný toulen z tužidla lepší decky páleného.

Prokrastinace je v tom tentokráte nevinně. Tráva roste jak šílená, první traktorová vlečka sena pod střechou, kopřivy jsou pomalu metr vysoké, na políčku bují prales. Opět selhalo klonovací kouzlo a mnoholičný lektvar se zdrcnul do neúčinna.

Kamarádka zazářila radostí – není větší odměny.

IMAG1192

Motala jsem to, chvátalka uchvátaná, plátnem za očka a připojovala docela obyčejně řetízkem. Podvinek jsem zase uložila, chci na této jednoduché dečce demonstrovat záludnost rekonstrukce krajky ze „slepého“ jen vypíchaného podvinku.  Jen ještě musím vyštrachat konkrétní číslo časopisu ANNA, ze kterého jsem vzor před lety zkopírovala.  Je v něm jméno autorky návrhu.

Zvěřinec chtěl ráno své, iontová disbalance a zástup trpaslíků dupajících mi po mozku jej nezajímal ani za mák. Lehkou intoxikaci etanolem jsem rozháněla, omotaná kolem hřejícího topení, hektolitry horkýho silnýho kafe a nenáladu ze šeda a vlhka a nenedělního počasí jsem zamotávala do nového okolku.

IMAG1263

Podvinek jsem vytáhla v paličkovacích začátcích z hlubin internetu. Ležel v deskách „jé-to-chci-ale-tohle-nikdy-nedokážu“ pěkně dlouho. Pak se na pár měsíců přesunul do složky „sakra-kde-to-má-začátek“. Už vím. Pak prej, že kombinace pár hlubokých nádechů toulenu a pár hlubokých loků slivovice je škodlivá a vražedná. Prdlačky, švagrová, mozkovejch buněk je zbytečně moc.

Při pondělním čekání na pošťáka (bych se na to i vykašlala a raději klučila prales, ale jezdit autem bez technické je ošemetné a vědět, že kromě chybějícího štemplu v techničáku chybí i funkční brzdy, to už není odvaha ani drzost, ale docela obyčejnská blbost a bezohlednost a pošťák měl dovláčet balík s novoučkými náhradními díly, abych už ve středu zase mohla drandit Stepí …) jsem se hecla a posadila se ke šmodrchacímu domácímu úkolu. Od zmuchlaniny krajky k načmárání technické kresby a upaličkování nejlépe věrné kopie…. Brzdy i ložiska a i prasátka už mechanik roubuje na můj skvělý vůz a já vím, že vono to pude. Další štempl do techničáku  i další podvinek na herduli. (ehm, napřed fotím a zkoumám sežvaněnej cancour, pak kleju a vzpomínám na školní léta při patlání se se sítí, následuje pastelkování na pauzáku a pokračování příště)

IMAG1259 IMAG1261 IMAG1257

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., někdy strašně kecám, šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Propršený víkend

  1. oldwomen napsal:

    🙂 zlatý motáky z gulagu

  2. Witch napsal:

    Já se kámošce nedivím, že vějskala nadšením, divila bych se, kdyby ne 😉 Já jsem trochu upachtěná, jen bych čučela do blba… Ale už brzy bude líp, já jsem pilně oddělala kde co, teď jen sociální právo a mám do září úmorné či hnusné zkoušky hotové! Nojo, vlastně, co se divím, že jen sednu a čumákuju…

  3. Strejda Olin napsal:

    Hmm… co k tomu má chlap dodat? Moje mama háčkovala dečky, přehozy na stůl a dokonce záclony. Škrobila a tata vypínal. Kde na to vzala čas, je mi dodnes záhadou.
    Tady u nás ještě letos pasákovi neoschla hůl. Bude celý rok tak pitomý jako doposud byl?

  4. 747 napsal:

    Jó, když prší, to se dějí skoro zázraky a hlavně kolikrát jde domácí práce tak nějak líp od ruky. U Vás teda rozhodně! 😀

  5. oldwomen napsal:

    Witch, čumění do blba je zdravé. Sama si jej denně na pár minut dopřávám. I mozek potřebuje dovolenou. Gratuluji ke všem zápisům do indexu.
    Strejdo Oline, stihla jsem posušit ve dvou bezdeštivých dnech. Sekala jsem jeden den odpoledne za přeprchání, druhý den bylo slunečno, tak jsem lítala jak šůs a natřásala stébla, třetí den dopoledne jsem fofrem svážela, protože v poledne už pršelo. Myslím, že počasí je letos v pohodě. I když zima byla otravná a dlouhá. A prudké změny teplot s námi i se zvířaty cvičily zle.
    Éro, dovolím si Vás opravit. Souhlasím s tím, že deštivé dny dovedou být zázračné. Hlavně tím, že donutí dřepnout na zadek. V řemesle jsem trošilililinku pokročila. Domácí práce počkala. Nevím jak pro Vás, ale pro mne je domácí práce synonymem kombinace úklidového vopruzu a každodenního tance kolem sporáku a dřezu. A to se o deštivém víkendu nekonalo. Uklízečka, kuchařka, pradlena, zahradnice i panská, o manželce nemluvě, měli o víkendu dovolenou. Makala jen dojička a ošetřovatelka zvěře, krajkářka a flamendřice rozjuchaná.
    A vůbec, sluníčko vylezlo nad obzor, rosa je hojná, bude pěkný den. Užijme si ho.

Zanechat Odpověď

