:-)

Mikkyho nevěsta, co k nám s podzimkem na pár týdnů na návštěvu přibyla, povila trojčata. Dva kluky, jednu holku. Majitel kozí nevěsty září.
Já přemýšlím, s kým vyměním kozla. Abychom mohli koncem podzimu připustit i Mikkyho dcery 🙂

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na :-)

  1. LadyEvil napsal:

    Kuplířko 😀
    Kde že tahle farma vlastně leží?:) A ne …nechci měnit 😀 Nemám co, krom sebe 😀

  2. Maruna P napsal:

    A nebylo by pro váš jednodušší , aby majitel zavedl ty Mikkyho dcerunky jinam a vy byste si mohla takového „kozla“ kozla ještě nechat?

    • oldwomen napsal:

      A dcerenky v mém stádě? Letos mám poměr pět vitálních koziček na jednoho nic moc kozlíka, už prošel hrncem, a mám po něm ještě loňskou dceru.
      Kozlíka mám, abych nemusela hlídat říje a jezdit po všech čertech s kozou. Ono zase moc kozlů mezi chovateli není. Sama vím o třech. Vzdálenost od nás 45 – 70 km.

      • Jarmila napsal:

        K nám to máš blíž než 45 km, cestu znáš. Budeš vítána, ty i koza. Tu výměnu bych neřešila, raději zajet připustit.

        • oldwomen napsal:

          No jo, jenže k vám jsem dojela bez bloudění jen jednou jedinkrát a to byl ještě spíš omyl. Čistě teoreticky je to asi dvacet pět až třicet kilometrů. Neptej se mě, jak to dělám, ale po průjezdu Bedihoští jsem najednou byla v Charvátech. A když je vše pohodové, tak druhý bludný kořen je ve Vrahovicích. A to i při zapnuté navigaci v autě. Nerozumím tomu, nechápu to, ale dle průměru najetých kilometrů (a zde je opravdu chyba mezi sedačkou a volantem) spadáte do pásma nad padesáti kilometrového. Už jsem měla i vypsaný itinerář – každou dědinu, čísla silnic, jako když si připravuješ orienťák, normálně takhle bez škobrtnutí projíždím celou republiku a trefím na poprvé, ale k vám jsem i s tímhle tahákem zakufrovala. Ale buď v klidu. Když jedu do Hvozdu, tak je taky dobrodrůžo. Zpravidla volám, že jsem ztracená v lese, jsem na téčkový křižovatce a chce se mi brečet, protože mám jet doprava a nebo doleva. Ale je fakt, že jsem jezdila v době mohutných oprav silnic a byla to objížďka na objížďce a cedule byly matoucí. Naposled jsem měla „kozí cestu“ někdy před třemi lety a to ještě byla schůze někde u Mohelnice. Od té doby jsem žádnou kozařku, kromě Tvé návštěvy u nás, neviděla. Veškerý styk je korespondenční.
          Na Ciganě si chci postavit nové stádo. Dobře dojí, je dobrá výtěžnost mléka, mléko bez ocásku, chuťově vynikající. Letos má dvě kozičky…

          • oldwomen napsal:

            A nemohu stále zapomenout na sto letních kilometrů najetých kolem Duban. Jak jsem přijela pozdě na kurs s panem Gubou 🙂 Dodneška jsem nepřišla na to, kde jsem blbě odbočila. A to jsem vyrážela tak, abych ve škole byla hodinku před začátkem, s čerstvými rohlíky a ještě teplými vejci, jak jsem je brala sleicím z pod zadků, že v klídku posnídáme vaječinu s čerstvým sýrem. Přiznám se, že když k vám jedu, tak při pohledu na topolovou alej a pak školu mi padá kámen ze srdce.

            • Jarmila napsal:

              Teď mám frmol, ale určitě se dokopu k napsání mejlíku. Něco vymyslíme. Gratuluji ke kůzlátkům, rozhodnutí o vytvoření stáda schvaluji. Koza je zázračné zvíře.

  3. Witch napsal:

    Jojo, hledání ženichů, to je snad horší, než zkoumání nevěst! 😉 Hodně štěstí!

Zanechat Odpověď

