Pampadadááááááá – dvojčata

Už včera odpoledne Hnědá zaostávala za stádem a jen se kulila.  Říkala jsem si, to bude do rána. Nebylo. Ráno se stádo nahrnulo ke krávě, že o šrot se podělí s nimi , ať se jí to líbí nebo ne. Přiznám se, že to byla má vypočítavost. Potřebovala jsem cosi udělat a kozí stádo za zadkem by bylo protivnou komplikací. Bez koz práce na deset minut, s kozami na půl dne a stejně nedokončené.

Udělala jsem, otevřela dveře stáje, kozy kolem mne utvořily chumel. šli jsme za humna. I s Ciganinými kůzlaty.  Hnědá šla také s námi ale v půli sadu se otočila a vrátila zpět do dvora. Po plus mínus dvou hodinách jsem měla za humny hotovo, kozy se už jen tak opalovaly a přežvykovaly, čas k návratu.

A ve dvoře na nás čekalo:

IMAG1060Holčičky 🙂

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., bašta ze dvora, jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Pampadadááááááá – dvojčata

  1. Paráda! Lepší komentář mě nenapadá,

  2. Mimo.ň napsal:

    Gratulace! Ať pěkně prospívají a nezapomenou i zlobit. Bude o čem číst.

  3. oldwomen napsal:

    Opravdu mám letos z koz radost. Nechci to zakřiknout, ale vypadá to, nadějně.
    Když ono je toho tu o kozích skopičinách napsáno dost, někdy mám pocit, že se opakuji. V každém případě zase začnu brát na pastvu foťák. Kolem měsíce věku jsou nejakčnější a nejfotogeničtější.

  4. Witch napsal:

    Krásné holky, pastva pro oči, balzám pro srdce 😀

  5. věra napsal:

    Všechna mláďata jsou krásná, ale kůzlata a jehňata mě připadají fakt nejhezčí – a ta fotka je moc hezká..

  6. Strejda Olin napsal:

    Půjdou (kdy) na pekáč?

  7. 747 napsal:

    Chce se mi z toho radostí šišlat. Kozičky, roztomilouctý! 😆

Zanechat Odpověď

