Cestou z hospody, jsem přemýšlela, jaký halucinogen hospodský do piva kape

Tučnější večeře dovede žlučník nakrknout. Nevím jak komu, ale mně trávení spolehlivě nastartuje a žlučník zklidní, jedno, opakuji a zdůrazňuji JEDNO, točené.  Skopové na houbách je pokrm vyžadující sklenky chmeloviny. Stačí dvojka. Jenže chtějte ve vesnické nálevně dvě deci točeného Radegasta…..

Tak jsem křoupla celý škopek.

V bříšku jak v pokojíčku, hvězdné nebe bez mráčku nad hlavou, poslední zbytky špinavého sněhu pod keři a po cestě si to štráduje a poskakuje skokan hnědý.  A další a támhle ještě jeden a ještě…

Cifix, jedno pivo…

… kde jsou starý dobrý bílý myši…

… žáby….. při ranních přímrazcích…

… lysohlávky! ne, houby jsem sama vlastní rukou… zvrhlík… nestačí mu kurvit pivo špinavejma trubkama…

… mobil má foťák… s bleskem…

… ducha ani halucinaci nevyfotíš! Chachá! Kam to odskákalo? Na obrubník. Cvak a blesk!

A tu to máme:

žáb

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

13 reakcí na Cestou z hospody, jsem přemýšlela, jaký halucinogen hospodský do piva kape

  1. oldwomen napsal:

    🙂 skokan!

  2. LadyEvil napsal:

    Phyllobates terribilis 🙂

    • oldwomen napsal:

      No to nééé 😛 , nelíbala jsem v domnění, že krásný princ… 😆 tak sjetá po jednom kapáku nebývám a veselým kalíškům se v nálevně vyhýbám, bo si vážím zbytků zraku 🙂
      Ďáblíku, ta by u nás zmrzla. I když Lucka B mi do ucha šeptá sladkou italštinou….

      • LadyEvil napsal:

        😀 nezmrzla, jsou žáby obecně jsou úžasně a rychle adaptabilní…se říká 😀

        • oldwomen napsal:

          I kdybych vzala v potaz, že někdo ze sousedů je tak zdatný terarista, že má toto nadělení v obýváku a ono to zdrho, tak přeci jen už tebou navrhovaný rodový název PRALESNIČKA…….
          Přiznejme si to. Šípové žáby nám po Stepi neběhají. Ani v probouzejícím se jaru 🙂

  3. Strejda Olin napsal:

    Jo, svět je celej vzhůru nohama kam se podíváš! Hostinský kurvěj pívo, homouši vychovávaj děti, šlechta se vrací na svá panství, Korejci kupujou ČSA, čechům šéfujou Vietnamci, žáby se courají v mrazu… jen ti cikáni jsou naprosto rezistentní 🙂

    • oldwomen napsal:

      Pokud se vrací rodová šlechta a o dědictví předků se řádně stará a statek rozvíjí, proč ne. Mimochodem, nějak mi uniklo, kdy byl zrušen zákaz používání šlechtických titulů, který platí už od Masaryka. Horší jsou novodobí loupeživí baroni bez vědomí historie svého rodu, ale s batohem kdoví kde a jak pobraných zlaťáků. Jestli děcko vychovávané v děcáku a nebo v nefunkční rodině, to ať má raději dva normální strejdy nebo tety. Mimochodem, v počátcích lidstva byli homosexuálové při výchově dětí tuze potřební. Pánové učili chlapce mužským dovednostem, když otcové byli na lovu či někde válčili, navíc ženy před nimi byly v bezpečí, dámy se zase staraly o dětskou drobotinu, když se matky vydaly na sběr plodin. A učily dívky žvejkat kůže 🙂 a ostatní domácí práce.
      Ano, cikáni mají dokonalou strategii přežití. Jen naši po generace usazení Rumungři úpí pod tsunami Olahů z východu….. jenže po tmě každá kráva černá, že jo.

  4. Strejda Olin napsal:

    Neumím si představit utrpení dítěte, vychovávaného dvěmi matkami nebo dvěma „muži“. Jak se s tím jeho rozum vypořádává? Děti se mu určitě posmívají. Kdepak, v tomto jsem já konzervativní.

    • LadyEvil napsal:

      Děti se těm jiným dětem smějí jen tehdy, když to vidí u svých rodičů 🙂 Jinak takové věci nikdy nevnímají stejně, jako nevnímají, že někdo žije jen s matkou a někdo jen s otcem 🙂 Mají svůj svět a tam rodiče cizích dětí nijak zvlášť nepatří …

  5. Witch napsal:

    Jéje, žabička 😀
    Taky bych se divila… 🙂
    Jdu se kouknout, jestli míáme pivo.

    • Witch napsal:

      Role živitele rodiny končí, dala jsem slovo, že s tím zacloumám. Tak jsem si to pivo dala až teď. Bylo výtečné.
      Chci občas mít mírnou špičku a chodit na takovéhle blogy. Ne polykat prášky a modlit se, aby mě nekleplo… Koneckonců i ÚP bych mohla zapsat mezi stáže.

  6. Sendyman napsal:

    Jsou to parchanti, ty některý hospodský. Asi před třema nedělema se konala velká schůze vlastníků bytovejch jednotek. Sousedka na patře si mě testovala, je v představenstvu. Já oznámil, že podle mýho to funguje dobře, v baráku je klid a pořádek, ale vždycky se najdou lidi, co nedělaj nic, jenom kafraj. Ostatně, má dlouholetou zkušenost jako bejvalej domovník. Situace je tu poměrně vyhrocená. Párkrát jsem dostal do schránky nepodepsanej pamflet proti současnýmu představenstvu.
    A byla schůze, v řepský sokolovně. Chvíli jsem ty protestující mamlasy poslouchal, pak jsem ztratil nervy. Šel jsem do vedlejší hospy, koupil si kolu, něco ulil a nechal si to doplnit čtyřma panákama rumu. Ani jsem to nedopil, dopíjel jsem to až doma, ale co mi tam ten parchant nalil…
    Byl jsem naprosto mimo (a to můžu dát půllitr, furt vím, která bije, i když příjemně naváto samozřejmě mám). Matně pamatuju, že jsem tam měl nějakej proslov, ale to už se vlastníci dohodli, že na to sejou a jde se domů. Nakonec mi vypli mikrofón.
    A teď jsem v Řepích za největšího debila!

    😀 😀 😀

Zanechat Odpověď

