Přivolávání jara aneb když likviduji Bářino krajkoví

čekání jaraProti světlu nejsou vidět barvy, tak repete proti zdi pokoje:

detail čekáníTkaní na kartónu – plátnová vazba dvojitou mouliné, nopky z vyčesané kraví srsti a ovčího rouna (Tereza a Uřvaná pětka se podělily), hodně volně pojatá buňková půdice z osnovních nití, dřevěný korálek.

 

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Přivolávání jara aneb když likviduji Bářino krajkoví

  1. Strejda Olin napsal:

    Co neumíte? 🙂

  2. samazakanalem napsal:

    To vypada fakt DOBRE. Kez bych na takovy veci mela cas. Ale bacha! Po letech zas obcas neco pletu (jehlicema). Jeden takovy vysledek bude u me na blogu (ale jeste nevim kdy 😉 ).

    • oldwomen napsal:

      Tkaní na kartónu je celkem sranda a jde to rychle. Tohle (bez krajky dole) je velké sedm a půl na jedenáct čísel. Osmnáct osnovních nití. Zaštupuješ do toho cokoli. Navíc díky velikosti „díla“ to můžeš dělat prakticky kdekoli. A je to dost pevné abys to pak mohla použít na cokoli 🙂 nejen do pasparty na zeď 😀
      Od jehlic si dávám ještě pauzu. Ehm, před pár lety jsem chořela a abych se v posteli nenudila, tak jsem slíbila a když slíbila, tak i udělala 😦 patnáct párů fuseklí ze zbytků celkem tenkých přízí. Napřed to šlo samo, hrála jsem si s barvami. Vyblbla jsem se na prvních čtyřech párech. Pak jsem si na dvou párech pohrála s copánky, pak už to byla povinnost a poslední fusekli jsem pletla vyloženě s odporem. Jak jsem teď hejbala s hadrárnou, tak jsem držela v ruce i pakl s jehlicemi a žádná emoce. Ono to na mne zase skočí. Ale igelitku „vlněných“ zbytků jsem s lehkým srdcem věnovala na háčkovací experiment o dům dál.
      Momentálně mi dělá dobře, že dokončuji léta rozešité a že likviduji desetiletí syslené bavlněné hadry. Jak se dělá lepší světlo, tak se mi zase chce paličkovat. Tedy povinné vzorníky moc ne, k tomu se budu muset donutit, ale včera jsem začala čmárat starýho Stromovouse. Do podvinku to má ještě daleko 🙂 ale to si sedne, to se poddá. Sobě si pro radost.

  3. Milena napsal:

    Tak Stromovouse, jo? Toho mi nakreslila dcera před pěti lety. Teď tam leží v komoře, kořeny má nahoře a bojím se, bojím, že ho nedodělám. Každé prázdniny dopaličkuji povinně kousek a odkládám. Je to samý lísteček. Ještě, že mám několik dalších herdulí. Milena

  4. Witch napsal:

    Pěkný! Jenom jsem na kartonu ještě tkát neviděla, ale taky vím, že se třeba na prkýnku s hřebíky dá uplést spousta věcí. Chlapi to prá tak v 50.letech dělali na vojně…

Zanechat Odpověď

