Když tvoří Bára

Štěně Bára je klubíčky i hadříky a stejně tak i houbičkami okouzlena. Marně jí vysvětluji, že moje poklady nejsou a nebudou jejími poklady. Že je sice možné, že jí věnuji nový pelíšek, tahací hračku, ale že JÁ jsem ten, kdo určí, co je psí a co lidské.

bára 1bára 2bára 3JJ, uklízela jsem já, uklízelo i Štěně. Klubíčko, houbička, smetáček…. psí pelíšek bývá bezedný.

 

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice povzdechy, šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

19 reakcí na Když tvoří Bára

  1. 747 napsal:

    Pracovitá šmjedilka! 😛

  2. Strejda Olin napsal:

    🙂

  3. vonrammstein napsal:

    No nazdar! 😀

  4. Mimo.ň napsal:

    A jak si to hlídá! 🙂

  5. Věra napsal:

    Já tedy nevím, ale takhle nějak to u nás vypadá, když se tu sejde všech šest neposedných vnoučat…

    • oldwomen napsal:

      🙂 vnoučata jsou nás v nedohlednu. Nevím, zda je to dobře a nebo špatně. Neptám se, nepídím. Co kdybych nechtěně ublížila.
      Ehm, vůbec by mi nevadilo být chronicky hlídací babičkou. Pst.
      Ale tedy ovšem.. demoliční četa šesti neposedů… dovedu si představit.

  6. Witch napsal:

    …a vypadá tak nevinně 😉 Bára je krásná a myslím, že umí udělat kukuč, že by jí jkedna leccos odpustila 😀

  7. Dana napsal:

    Umotala krásnou pavučinu, leckterý pavouk by jí to mohl závidět. :))
    Něše čuvaččí obludka nám před týdnem povila 8 malých pestrobarevných obludiček a naši mladí se rozhodli si jednu tu nejkrásnější nechat a vychovat a vycvičit…no, na to jsem zvědavá. Ale vlastně se na to těším, jen doufám, že nám jich tu nezbyde víc.

  8. vidoulsky napsal:

    Na tohle je dobrá čivava, když si myslí že můj pelech je její pelech, tak ji odfouknu… ale kdo má vydržet ten pohled, stejně jí nakonec udělám místo pod krkem.

Zanechat Odpověď

