Héééj, páni wordpresáčtí vývojáři,

upadly by vám pacinky, kdybyste se ráčili obtěžovat vrátit funkci „Comments I´ve made“ do předchozí podoby? To, že jsem někde reagovala, nebo plácla „Like“ je mi známo. Nejsem retarda a ani náměsíčník. Jsem zvědavá, tak jak asi většina tvorů, jestli na mou naprosto geniální, nebo snad mají blogeři, včetně mne, jiné než geniální myšlenky, větu někdo jiný, stejně vyargumentovaně a jen a pouze k věci, zareagoval.
Samo, že to není až taková dřina – rozkliknout si znova příslušný článek, srolovat pod něj na diskuzi, pokochat se, prohnat znova prsty po klábosnici… jenže vono to dost zdržuje.
Předchozí vzhled funkce byl přehlednější a uživatelsky přívětivější.
No jo, dyk já vim. Blogeři sou malí páni, vývojář řídí kokrhání.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

13 reakcí na Héééj, páni wordpresáčtí vývojáři,

  1. Strejda Olin napsal:

    Vidím, že jako uživatel PC jsem ještě neslezl ze stromu 🙂

    • oldwomen napsal:

      Je od mne výkřik nelibosti týkající se redakčního zázemí systému. Některá vylepšení jsou k vzteku.Na dojivost, to myslím, tedy jaksi vliv nemá. Na systém dotací na cokoli také ne. Předpokládám.

  2. 747 napsal:

    Chjo, kdyby to tak na WP byla jediná změna k horšímu… 😀

    • oldwomen napsal:

      Pokrok, soudruhu, pokrok nezastavíš 😦
      Éro, zkusila jsem blog na Google. Že bych, čím se odkopávám, mikropovídky ze šuplete a tak… Zlatej WP. 😉

      • samazakanalem napsal:

        To prekopany zazemi je prave duvod proc se mi z blogem nechce delat vic, tak jako to byvalo driv. (Tedy krome toho ze jsem obcas nekde na cestach a ze mam i hodne jinych zajmu mimo pc plus dost prace). Ovsem ten blog a jeho zazemi je ted opruz. Nebavi me to. Nelibi se mi to. Nepracuje se mi s tim uz tak dobre jak kdysi. Ovsem jak rikas, jiny blogy v jinych systemech jsou jeste horsi….

        Fakt nechapu proc ta ajtacka banda blba musi do vseho takhle rypat (google mail uz si podali taky a vyslovene nuti cloveka aby si vsecko pokazdy znova nejak prekopal, neexistuje si nechat sve stare nastaveni na ktere je clovek zvykly vic jak par mesicu). Kdyby to bylo aspon jednou za dlouho, ale ono se to v podstate meni pokazdy co se clovek do toho zazemi podiva. Nemam chut se porad ucit neco novyho, takhle zbytecnyho. Nudi me to a k nicemu mi to neni.

  3. Mimo.ň napsal:

    Nedá se nic dělat, nutno vyčkat dalších změn – pak nám nynější problémový stav bude ještě připadat úžasný 🙂

  4. Kutil napsal:

    Co se navážíte do Googlu, mně přijde jeho redakční systém blogů dobrý. Venkoncem i proto, že můžu používat koncovku .cz, což mi ten systém nabídl sám. Anebo že je komplet v češtině, i když by mi nevadilo, kdyby nebyl. A když udělám nějakou botu – jako třeba, že jsem smazal odkazy – pak je to jen moje hloupost. A vůbec – Google na Hrad!

    • oldwomen napsal:

      Když já tam neobjevila třeba denní žebříček příspěvků a blogů – WP se zobrazuje první stovku v každé jazykové mutaci, ve které je, pak jsem na google nenašla aktuálně nejnovější příspěvky _WP dává deset nejčerstvějších. Vkládání příspěvků je na WP i Google plus mínus stejné. Jen WP se v poslední době rozhodl, že změna je život 😦 a nezná pořekadlo, že když změna, tak jen k lepšímu. A taky Bismarkovo „S klidným nehýbat.“

      • Kutil napsal:

        Obávám se, že jsem tomu přesně neporozuměl, chápu to tak, že ty žebříčky jsou na úvodní stránce poskytovatele. To je určitá výhoda, ano. Ale prý tohle lépe funguje u zpravodajských portálů, jinde lidé přes home page tolik nechodí na jednotlivé stránky, třeba iReceptář má asi půl milionu přístupů měsíčně, ale jen minimální procento jich je přes úvodní stránku. Aspoň mi to tak tvrdí ti, co to mají pod palcem. A konec konců sám jsem se o tom taky přesvědčil. Proto mi absence tohoto nijak nevadila, když jsem hledal prostor pro blog. A Google to taky furt mění, to nemějte strach, vývojaří jsou všude stejní.

  5. oldwomen napsal:

    Na WP si mohu nechat posílat upozornění, že ten či onen bloger zveřejnil nový příspěvek, aniž bych musela vytvářet kruhy a chovat se podobně jako na FB. Díky každodenní TOP stovkám viditelným z redakčního zázemí mám celkem slušný přehled o dění. Mohu si vybrat jazykovou mutaci a jsem v ruské, polské, německé… ale taky v obecnou íránštinou psané TOP stovce, o čínštině, korejštině, litevštině a ostatních exotických nářečích ani nemluvě. Dost dobrý přísun neoficiálního zpravodajství.
    Samotná tvorba příspěvku, vkládání obrázku, souboru obecně, do textu, je v obou redakčních systémech plus mínus stejná. Jen české redakční zázemí je u Gooogle plus. Stejně tak ikounek s číslíčkem upozorňující, že někdo zareagoval na vaši reakci a otevírací okýnko jak. Plus zpráva o tomtéž na Gmail.
    Pokud mohu porovnat oba redakční systémy, WP zatím vede.

    • Kutil napsal:

      Mně se líbí dávat obsah a grafickou podobu, ale na to všechno kolem už bych potřeboval nějakou pracovní sílu, nejlépe otroka. Nebo otrokyni, aby to bylo genderové. Zatím nijak nezjišťuju ani návštěvnost… Věřím vám, že WP je lepší. Máte tam správně to kouzelné slůvko „zatím“. Však my vás doženeme!

      • oldwomen napsal:

        Snažila jsem se na Do kapsy dostat přes Google blogera. buď to neumím, nebo to prostě nejde. Snažila jsem se o totéž vyhledáním z Google účtu. Že bych tedy vytvořila vlastní kruh. Název blogu – nic. Jméno autora – nic. Nick – nic.
        Nepochybuji o tom, že problém bude mezi židlí a klávesnicí. Vím o hodně hodně zajímavých blozích právě na Google. Třeba z idnes se tam přesunulo dost kvalitních blogerů. Pro mne jsou ztraceni. Nejsem schopna je tam najít. u WP by se objevili velice rychle – viz vzpomínané žebříčky. Třeba přechod lidí z Bloguje.cz tu udělal velice zdravý vítr. Na Google mám mrtvej blog, dál si píšu do šuplete, redakční zázemí Google mi nesedí. Ale znova opakuji, zádrhel nejspíš je mezi židlí a klávesnicí. Ehm, ani na Google nemám účet pod občanským jménem. A odkaz odtud tam a naopak jsem nedávala.

        • Kutil napsal:

          Nojo, vy jste v tom zkušená, takhle sofistikovaně na blogosféru nenahlížím, na internetu přece jenom víc hledám něco jiného. Máte ovšem pravdu, že tohle sdílení je klíčem k větší návštěvnosti. Inspirovala jste mě, zadal jsem do vyhedavače Googlu Do kpasy blog a odkaz byl hned na první stránce, rovněž tomu tak bylo po slovech Oldwomen blog. Jenže to není směroplatné, protože Google si pamatuje, kam chodím, zkusím to z notebooku anonymně přes nějakou wifinu…

Zanechat Odpověď

