Seznamy

Narazila jsem ve virtualitě na příspěvek s názvem „Pozitivní seznam“. Otevřela jsem jej v obavách, že se valí další řetězovka. Nic proti řetězovkám, ale já stále ještě nevymyslela deset otázek, které bych mohla poslat dál a taky všichni, kterým bych chtěla poslat již jsou v některém z článků ptacího řetězu. Nic proti duševním striptýzům, ale stále jsem si ještě nekoupila nový datový kabel k mobilu a tak z něj fotky obsahu své kabelky né a né dostat do noťasu …

Odkaz nedám.  Příspěvek je na blogu pubertální holky, co v touze po štíhlosti dobrovolně skoro umřela a teď se vrací zpět.  V žádném případě nechci rozpoutávat diskuzi o tělesné hmotnosti a proporcích a o mediálním tlaku na to, jak má vypadat hezký a úspěšný člověk.

Ani svůj pozitivní seznam uveřejňovat nebudu.  Stejně tak nechci, aby kdokoli ze čtenářů tohoto blogu začal hryzat násadku a brousit pero, vyklepávat drobty z klábosnice, bušit hlavou o monitor a tak podobně a vzpomínat si na deset věcí, za které se tento týden může pochválit.  Přiznejme si to – každý denně spácháme minimálně jednu věc, za kterou se můžeme pochválit. Co na tom, že pro druhého to může být banalitka. JÁ se k tomu dokopal a dokázal jsem to!

Netoužím po Negativních seznamech aneb Moje slavné prohry, i zde se každému z nás minimálně jednou za den něco nepovede, ale proč se v tom nimrat, důležitější je to povedené. Nevidím důvod, proč listovat seznamem přátel a nepřátel. Telefonním seznamem jsem podkládala nohy dětské postýlky, aby kojenec měl hlavičku výš než bříško, ale stále ležel rovně (fyzika je mrcha, platí i u miminkovského zažívání).  Seznamů jistě čteme i tvoříme  i nosíme v hlavě každodenně několik – co jiného než seznam je lístek na nákup 🙂 ?

Jedním z bodů Pozitivního seznamu bylo: „Konečně jsem si uvědomila, že ten špek na břiše, když sedím, mít musím. Že je to kožní řasa a je tam proto, aby mi kůže na břiše nepraskla, až zase vstanu.“ Nevím jak vy, ale já si myslím, že to nešťastný děcko, pokud to šlo z něj a ne aby mělo klid od psychiatra, udělalo tímto přiznáním sakra velkej skok ze záhrobí do života.

 

 

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Seznamy

  1. 747 napsal:

    Snažím se výhradně o pozitivní aktivity. A že něco občas dopadne negativně fakt není moje vina, to „sluneční korupce“. 😉

    • oldwomen napsal:

      Jasně, sudí byl vůl, sluníčko mi svítilo do očí, tenhle match jsem musela projet.
      A pak, kdo jiný mne pochválí líp (ehm nebo taky zepsuje hůř) než já sám 🙂
      Ať se vrátím zpět k tématu (a fakt to není o kilech a centimetrech), není až šokující, jak odlišně vnímáme sami sebe v porovnání s tím, jak nás vnímá okolí?

      • 747 napsal:

        To asi jo. Občas nestačím žasnout jak někdy lidi dokážou úplně otočit téměř ve zločin co bylo řečeno či uděláno s čistým a dobrým úmyslem. 😉

        • oldwomen napsal:

          Myslím, že kdyby si tito převraceči skutků a vytrhávači slov z kontextu jen okrajově uvědomili, co na sebe svým jednáním prozrazují…
          … ach, bože, to by bylo ticho vůkol.

        • Witch napsal:

          Je fakt, že jsem přesně s tímhle měla odmalička problém. Několikrát jsem jako děcko cosi pleskla, co zřejmě pleskli dospělí přede mnou, ale peklo jsem si potom užila doma já. A je zajímavé, jak se člověku vytýkají pitominy, když je v postavení laskavého slušňáka, načež naprosté nehoráznosti plynou z úst mocnějších. Nebo těch, co si myslí, že mocnější jsou. Mnohdy je asi lepší dupnout si i při omluvě a být mocenský taky.

Zanechat Odpověď

