Volalo mi dítko

Volalo mi dítko, již třikrát, zjistila jsem po návratu ze stáje a koupelny a vůbec při podvečerním stereotypu.  Trošku mne to zarazilo. Mluvili jsme spolu už dopoledne.

Tlačítko zpětné volby, píp. Ci… Nk už ne. Robátko má mobil nejspíš inplantovaný přímo do ucha a nebo tak nějak podobně v hlavě.

„Sem ve stáji…“

„Né, nic, pohoda, já jen že narozky, teda moje narozky, ale jo vím, že je čas, já jen, že víkednovka s Helmutama a jestli bysme psa, panebože, miláčku, co to je? Mami pust si televizi, jéžiš to počká, pust si teď hned, dělej, kde to je, jak se to menuje, ten bordel, co na něj civíš, miláčku bacha pes, aha po krk v odpadcích, jak že nemusíš, ty to máš puštěný?!?“

„Ne, ale stačí mi otevřít dveře do tvého pokoje.“ Ticho na druhém konci vlny se zhmotnilo. Viděla jsem zcela jasně zmatené pohledy, které si mezi sebou oba moji drahoušci, porozený i přijatý, přehazovali.

„Ale…“ píplo nesměle Robátko….

„Klíííííd, v pokojíčku BYL  pořádek. Smeťák jsem ti z něj udělala já……. stroj a … po podlaze všechny, ale opravdu všechny, pytle a krabice s hadrárnou a Štěně  se dostalo k bavlnkám …..  pamatuješ jak jsme seděli v paneláku v obýváku na koberci… ptákovej ubrus s kytkama a ty z Betušcinýho zmatku žvejkánečky …… no tak to umocni tak na pátou a vynásob stem a tak nějak v pokojíčku…“, jsem přerušena.

„Chachá, pust si telku, na tohle prostě nemáš…“ dlouhé líčení  viděného  doprovázené dvouhlasným smíchem a výkřiky Tý-vole-mámo-to-nikdy-nedáš-na-to-nemáme-nikdo-hele-vona-ten-pytel-co-jí-šoupli-ke-konťáku-zase-vláčí-do-bejvákuůůůůůů-auuuu

„Náhodou, sem dneska popelnici a plnou a minulý svoz jsem přihodila k sokolovně tři pytle ze dvora, se to v tý hromadě po zábavě ztratilo a k nám našlapanej pytel nepoužitelnejch hadrů plus šmíráky z dílny a…“ snažila jsem se bránit a strouhala u toho brambory na cmundu.

A tak jsme si skákali do řeči a mleli nepodstatnosti a bylo nám fajn, že jsme všichni normální bordeláři se škatulí vzpomínek a stodolu bychom zaplnili „to dodělám“ a „to opravím“ „se ještě hodí“, ale že jsme schopni udělat sezonní průvan ve skrýších a prohnat bez lítosti komínem, sběrným dvorem, popelnicí, šroťákem…

… a dle doprovodných zvuků jsme uvařili večeře a já se konečně i dozvěděla, kdy že to hlídám tu jejich uslintanou obludu a ulevilo se mi, protože to už bude šortkové počasí a topit budeme otevřením oken do průvanu…..

Podivné. Když bylo doma denně, míjeli jsme se.

Šmírácký pořad vnucovaný mi robátkem si docela jistě úmyslně nepustím. Stačili mi nešťastní bordeláři z Máte uklizeno?. Mimochodem, onehdy jsem zbytkem čaje z konvice přejela okna. Funguje to. Sluníčko čmouhy nenašlo. Na rozdíl od pavučin pod stropem 🙂

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na Volalo mi dítko

  1. LadyEvil napsal:

    Já jsem pořádkumilovný puntičkář…zabíjím pohledem, když věci nejsou na svém místě 😀

    • oldwomen napsal:

      🙂 jenže snad všichni máme schopnost věci hromadit a úložné prostory nejsou nafukovací… Většina z nás je schopna udělat minimálně jednou za rok „leteckej den“ úložných prostor, vytáhnout na světlo boží zatuchlinu a nemilosrdně probrat. Příspěvek není o hrnečcích v kredenci pěkně v zákrytu, ouška jedním směrem, podšálky v komínku 😛

  2. Witch napsal:

    😀 A to se ještě dočkáte… 😉

  3. lucienne666 napsal:

    takže okna umývat černým čajem?

    • oldwomen napsal:

      ale jen sklo, lepší je octová voda, ta jde i na rámy.

    • oldwomen napsal:

      Aha, počkej, já si neuvědomila…
      Před delším časem jsem se přiznala, že jsem byla v šoku z „Máte uklizeno?“, když jsem náhodně zahlédla jeden díl a že jsem nevěřícně koukala na druhý a pak jsem si cíleně dělala pauzu, běželo nějak kolem poledne. Myslím, že titulek mám původní How clean your house? . No, a ono tam ty dvě báby profičističky trousily úklidové finty bez těžké chemie. Čajem drbaly zrcadla, hodně často používaly zažívací sodu, citrony, stolní sůl, biologicky aktivní prášek na praní (ten hlavně na zasraný sporáky – jinak stav popsat nejde), ocet, zubní pastu.
      Zbyl mi hlt čaje v konvici, nouzovej zbytek druháku, možná i třeťáku nad čajovými lístky. A měla jsem slepý okno. Tak jsem to zkusila. Nalila čaj na hadr, druhým suchým jsem to přeleštila a bylo. Na sklo to funguje.

Zanechat Odpověď

