Nedělej tečky mezi citoslovci, stává se z nich zaříkadlo

Psala jsem bilanční dopis přítelkyni. Zdůvodňovala jsem v něm své náhlé stažení odevšad a zabarikádování se na své tvrzi se zvednutým padacím mostem a napuštěným vodním příkopem, absenci u kašny na návsi i u pípy v krčmě, a vůbec, to je soukromé, byli byste brzy staří, zvědavouni zvědaví.   Víru a naději, že se snad zase v lepší otáčí, protože bez víry, že bude líp, se žít prostě nedá, jsem doprovodila několika povzdechnutími oddechnutími – citoslovce „uf“. Protože vzdychání směrem k naději bylo protrahované, oddělila jsem jednotlivé „Uf“y tečkou. Nikoli každé jednotlivé ufnutí mezerou. To až skupinku vzdycháčků. Dopis jsem odeslala a v jakémsi sebemrskačském stavu jsem jej znova otevřela. Chtěla jsem se ujistit, že pozitivní zprávy převážily nad těmi ee a fuj. Systém v mém soukromém sdělení zařádil a jakýsi skřítek z Matrixu z jedné skupinky vzdycháčků nadějníčků učinil odkaz. Klikla jsem na něj. Není dobré ignorovat rady skřítků. A co se nestalo – ocitla jsem se na tržišti v Japonsku.

http://ufuf.net/

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., jak to vidím, povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

14 reakcí na Nedělej tečky mezi citoslovci, stává se z nich zaříkadlo

  1. LadyEvil napsal:

    Všechno nej…v novém roce ♥

  2. 747 napsal:

    😆 A prozradíte co to vlastně je japonsky uf…uf…uf? Tipuji, že by to mohlo být: „jsem přežranej a mám kocovinu“ nebo „dej pokoj, práce hyzdí“. 😉

  3. Kutil napsal:

    To je docela pěkná hříčka. Jo, nechat za sebe pracovat skřítky, byť z Matrixu, nemusí být vždycky to pravé ořechové. Někteří lidé třeba mají při psaní ve Wordu zaškrtnuté automatické opravy a posílají docela legrační sdělení, když už to pak po sobě nečtou…
    Taky přeju do dalších dnů všechno nej!

  4. tak to mi líbilo. Japonské záclony jsou docela fajn…

  5. oldwomen napsal:

    Chichi, správci internetového katalogu Ufuf obchoďáku se asi údivem narovnaly oči 🙂 kolik přístupů má z jakési podivné evropské adresy. Pokud si teda neplete Česko s Čečnou 😀
    Dámy, nevím jak vy, ale jí bych si u nich vybrala. Jenže při představě výše porta …

    • samazakanalem napsal:

      Toz hodne z tech peknych zaclon i jinych veci se da v pohode sehnat i tady v UK a ani to tak moc nestoji. To by se to zarizovalo….ale kdyz ja bohuzel nic nepotrebuji, leda bych vyhodila to co uz mam a to je mi porad lito…jedine, co nemam jsou bryndaky, ale ty chvalabohu jiz potrebovat nebudu. (Leda casem sama pro sebe, ale to pocitam ze se s nejakou paradou nikdo moc mazat nebude…snad to bude jeste za dlouho).

      Ty linky se v mailech obcas takhle tvori. Kdysi jsem na neco taky zkusila kliknout, kdyz me to teda mail psal jako link, ale objevilo se mi jen to, ze stranka asi jiz zmizela.

  6. Mimo.ň napsal:

    No, tak to bude UF rok 🙂 A… mají tam fajnové věci. Takový nález se vždycky hodí… 🙂 když už ne k nákupu, tak aspoň pro inspiraci…

  7. dayana napsal:

    vidavida tak tam se už vzdychá uf, a tady zase.. tó jó tá…svět je malej 😀

Zanechat Odpověď

