2012 in review – aneb, když se nepochválíš sám, WP ti medu kolem huby mázne

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

4,329 films were submitted to the 2012 Cannes Film Festival. This blog had 28 000 views in 2012. If each view were a film, this blog would power 6 Film Festivals

Click here to see the complete report.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na 2012 in review – aneb, když se nepochválíš sám, WP ti medu kolem huby mázne

  1. Witch napsal:

    Blahopřání potěší, ale cože to mumlají o filmech v Cannes?

    • oldwomen napsal:

      Porovnávají počet návštěvníků festivalu s počtem návštěvníků tohoto blogu, oboje za rok 2012.
      Plus mínus to samé včera přistálo v poště každému místnímu blogerovi.

      • samazakanalem napsal:

        Pristalo. Ale jeste jsem to ani necetla. Mne jsou tyhle statistiky ukradene. Vic by me potesilo kdyby konecne prestali rejt do toho pitomyho zazemi a nechali to tak jak to je. Pricemz se mi ta soucasna podoba vubec, ale vubec nelibi. WordPress se mi kdysi libil i tim, ze byl prehledne usporadany, jednoduchy k ovladani. Ted je tam plno zbytecnych kravovin a veci nefunguji tak jak by mely. Jenze stehovat se nekam jinam se mi nechce.

        • oldwomen napsal:

          Jo, „zlepšování“ adminského zázemí, to je kapitolka sama pro sebe. Taky jsem spíše konzervativní a původní podoba mi vyhovovala snad nejvíc. Zkusila jsem blog na Google, ale tam je to snad ještě horší.

  2. Bavor V. napsal:

    I já jsem dostal tuto zprávu a zítra ji zveřejním. Ať to každý vidí. Ale nepovažuji to za nějaké mazání medu. Prostě si někdo vytvořil program na pseudohodnocení, protože všichni víme, že počet „shlédnutí“ nic nevypovídá a počtu návštěvníků. Takže prostě jen tak…

  3. věra napsal:

    Oldwomen, přeji vám, vašim blízkým i vašim zvířecím přátelům spokojený a šťastný nový rok..

Zanechat Odpověď

