Čerstvé zprávy z kaliště, éééé bojiště

Neříkám hop, ještě nepřeskočilo.

Double hrazení zatím  drží. Po sadu lítá už jen uřvaná ovce. Jedna. Všeho dočasu. Odpolední krmení to jistí. Druhá je od rána  zavřená s kozama u svině. Provizorka. Než vyměním krátké vruty v oplocení za správné a než zateplím venkovní přístřešek.

Pohled z okna na krajinu po bitvě je takový zvláštní a s přicházejícími přímrazky i symbolický. Začínám se těšit na jaro. Vegetace ukryje a zkrášlí mnohé. Třeba cibuloviny z prodělaného šoku konečně nasimulují koberec. Pokud se nestaly součástí sviní sváči.

Víte co je podivné? Psí hřbitůvek obešla a nechala nedotčený.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 reakcí na Čerstvé zprávy z kaliště, éééé bojiště

  1. samazakanalem napsal:

    No vidis, i ta svina vi ze na hrbitove se bordel nedela. Jen nekterym lidem to jaksi nedochazi….

  2. oldwomen napsal:

    Asi je lepší potkat se se sviní, než s blbem 😦

    • samazakanalem napsal:

      😆 jsi me opet bezvadne rozesmala. V techto ekonomicky tezkych dnech je to treba. Kdybych byla svina tak bych si prala aby svine ve svych svinacinkach pokracovala, neb me tim naramne bavi ale to by nebylo fer vuci tobe. Na kazdy pad je svini (a i jine zvireci) zpravodajstvi naramne osvezujici. (Kor kdyz se clovek vrati domu z jednani kde se nejaky ty svinky taky vyskytuji, ale tyhle nejsou zabavne ani omylem, spise trapne a otravne).

      Nechces z toho udelat knizku Zviratka a Stepovsti? (Nahradila Petrovske nazvem stepi, protoze se mi libi jak tu nasi hanackou rovinu nazyvas).

      • oldwomen napsal:

        Zvažovala jsem to, dokopala jsem se k vybrání tuctu povídání, ale vzdala jsem to. Nepřišlo mi to až tak dobrý a zajímavý. Skládat druhý Vejce a já nebo další zvěrolékařský historky z pohledu chovatele se mi moc nechce. No a pak mi na blogu zbývají jen nekrology. O angažmá v pohřebce teda zrovna nestojím. Ani před lafetou a ani na ní.

  3. Witch napsal:

    Svině není blbá… Souhlas se SZK. Dík za pěkné ráno! 🙂

  4. Strejda Olin napsal:

    Zdravím, dostal jsem se sem oklikou. Ohrada drží?

  5. oldwomen napsal:

    Doufám, že to neviděla Sviňa. Bo v létě by bylo po rybníčcích :-). Pochval se, Stařenky, hrazení stále drží, dvůr se začíná blížit člověčímu.

Zanechat Odpověď

