Zase jsem neodolala

a pokusila se prodat se na trhu práce. Tento inzerát  se mi jevil bezmála snovým. Nic moc nenabízel, nic moc navíc, co bych už nedělala profesně a nebo neuměla z přídělu v domácím žvýkání, nepoptával. Však posuďte sami:

Řídící pracovníci v jiných službách Manažer, Občanské sdružení MORAVSKÁ BRÁNA

Firma

Občanské sdružení MORAVSKÁ BRÁNA

IČO

67338941 informace (nové okno)

Typ pracovního poměru

Pracovní poměr, Pružná pracovní doba, Plný úvazek

Místo pracoviště

Bezručova 1416, Hranice I-Město, 753 01 Hranice 1

Požadavky (vzdělání, schopnosti, zkušenosti)

ÚSV

Náplň práce

Management
Služby

Nabízíme

Mzda od 10000
Mzda do 15000

Pracovní poměr od: 2012-09-01
Jedná se o pomoc při vytváření chráněné dílny, komunikaci se sociálně slabšími skupinami a romskou komunitou. Pracovní poměr na dobu určitou jeden rok s možností prodloužení pracovní smlouvy.
Požadavky: praxe v sestavování projektů, vítána manuální zručnost, výtvarné případně kulturní nadání.
Informace denně v době 7.00 – 9.00, 16.00 – 19.00 hodin.
návštěvy inzerátu: 5
datum: 28.8.2012
inzerát: editovatsmazat, nahlásit závadný inzerát

Kontaktní informace

jméno: Libuše Křenková
okres: Přerov
město: Hranice
adresa: Bezručova 1416
telefon: +420 739 302 671
e-mail: lkrenkova@volny.cz

Zavolala jsem a byla vstřícná, ale energická. Zdvořilá, ale nepodlézavá. Starší ženský hlas na druhém konci „drátu“ mne nenechal domluvit a zaječel (třeba je ale paní nedoslýchavá a řve i normálně – v tomto případku hluboká omluva), že ta úřednice na úřadě práce nenapsala to hlavní – perfektní ANGLIČTINA. Zeptala jsem se, zda má na mysli komunikaci písemnou a nebo osobní. Chvíli bylo ticho. Pak se nejistě ozvalo: „No voboje!“ Povzbudila jsem madam, že to se jim vhodný pracovník bude hledat hóóódně blbě a s přáním mnoha úspěchů zavěsila.

Shrňme si to. Dryjáčnická blbka nezvládající vložení nabídky pracovní pozice na inzertní portál, drobně pomalejšího myšlení je pověřena sběrem nabídek zoufalců, co se ulakomí na závratných deset hadrů hrubého při nejisté pracovní době a nepřesně definovaných pracovních podmínkách. Nikoho do výběrového řízení pozvat nemá, protože již je jasno.  A místo pravdivého: „polib mi prdel a nevotravuj!“ haleká se stejnou razancí něco vo tý perfektní angličtině.

Měla jsem sto chutí zavolat z druhého mobilu:

„Hello, Mrs. Křenková? I am the perfect candidate for your job offer. I can help you with the project. Moreover, I really manually skilled. I can knit, bobbin lace, crochet, plus I have a quality technical education …“

Vzdala jsem to.

Hello jsou přece ty dobrý a né moc drahý  juice….

Zlatý prciny. Totiž vemena.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím, povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na Zase jsem neodolala

  1. oldwomen napsal:

    Tak mne ještě napadá…
    … nevíte někdo, co je to todlecto henté oné kulturní nadání?
    :krutihlávek udivený zoufale zdí o hlavu bušící:

  2. Witch napsal:

    Chachá, kulturní nadání 😀 Vědí prdlačku, co chtějí, nebo spíš neumějí říct, co chtějí. Kdyby nááááhodou se někdo kolem toho ještě ozval, tak se mrkněte na stránky Český západ. Tam se povedlo leccos rozchodit a budete zároveň vypadat informovaně 😉

    • oldwomen napsal:

      Znám šikovné dámy od Mravence 🙂 Některé osobně 🙂 Svět je malilinkatej 😉 I když tedy chráněné dílny Mraveniště zaměstnávají prioritně zdravotně postižené.
      Pochybuji se, že by se někdo ozval. Hlídací saň má jasné instrukce 😛

  3. 747 napsal:

    😆 Úplně tu babiznu vidím jak Vám sekne s telefonem po prvních třech englickejch slovech! 😛

  4. samazakanalem napsal:

    😆 se tu melu smichy. Perfektni anglictina pri praci s romskou komunitou, ktera neumi poradne ani cesky. A to jako proc, ta anglictina? 😆 For jak prase.
    Uf, obesla me hruza, beze srandy….z toho ze bych jeste nekdy musela v CR zadat o praci….to uz je fakt lepsi zustat nadosmrti v cizine.

  5. Bessy napsal:

    Víte, co je nejhorší? Že to výběrové řízení prostě musí vypsat, jinak by dostali pokutu a to hodně mastnou. Takže naše škola musela vypsat VŘ na místo uklízečky i přes to, že šéf věděl, že vezme místní paní, protože přijde kdykoliv na zavolání. Říkal, že mu bylo hrozně trapně, když dojelo z okolí 42 žen, které zbytečně projely prachy. Jenže zákon je zákon. A kdyby napsal do požadavků, že musí být místní, tak by to byla diskriminace…

    • oldwomen napsal:

      S tím, že výběrové řízení musí být vypsáno, i když je místo již obsazeno, nemám nejmenší problém. Kdykoli si podávám přihlášku k výběrovému řízení, tak s tímto počítám. Je ale takový nepřekonatelný problém říci, že místo je již obsazeno, a neskrývat se za „špatnou práci“ ÚP, zejména když inzerát ani na portále MPSV nevyšel? Z reakce paní Křenové jsem přesvědčena, že se jedná o dotační tunel.

  6. Lachová napsal:

    Skvěle se bavím,taky jsem tam dnes psala.O angličtině ani zmínka ,ale zato mi odpověděla vážená (jak mě nazvala)paní Křenková i v neděli.Za to jí dík,aspoň jsem dlouho NEDOUFALA.Mám co dělat a mám práce dost jako OSVČ,který se živí poctivě rukama (opravy oděvů a výroba batiky).Před časem jsem si na své náklady(OSVČ musí na vše mít i třeba finanční rezervu v případě vážné operace)udělala kurz pracovníka v sociálních službách.A tak jsem si bláhově myslela konečně práce pro mě ,kreativní ,uplatním manuální zručnost a znalosti z kurzu,společně se sociálním cítěním.Ale ta angličtina by mi fakt na této pracovní pozici moc chyběla.Takže se těším na další korektní výběrové řízení.S pozdravem Lachová- Hranice

Zanechat Odpověď

