Achjo

Stalo se. Milovaný Partner odešel přímo do nebe. Bylo nutno sehnat nový starý na podvozek nechoulostivý přepravník čehokoli. Vizi jsem měla jasnou. Bohužel i finanční limit. Kompromisem se stal opět Peugot, tentokráte 206, ale pozor, v provedení náklaďák. A to už tak vyrobený.
Se zalíbením a pochopením hladím každý jeho škrábanec, když jsem z „kufru“ vysávala něco štěrku, něco pilin a jen tak zlehka cementu, toužila jsem dát předchozímu majiteli pusu. Pracovní auto používal jako pracovní auto. Jen to tažný kdyby… no jo, seno určitě nesvážel, přívěsný vozík netahal.
Manžel říkal, že jeho kamarád říkal, že jeho kamarádovi pomalu krachuje firma – autoservis všehoschopný a ochotný, protože krize a bla bla bla. Sice mám svůj oblíbený servis, ale když už Partner je fuč a já ne, proč neudělat vstřícný krok. I když si připadám jak pitomec. Vzala jsem si číslo na kamaráda, co má kamaráda. Zavolala jsem kamarádovi, co má kamaráda, že manžel říkal, že jeho kamarád. Manželův kamarád byl rád a nadiktoval mi číslo kamaráda, který má chuť dělat, ale nemá co. Dovolala jsem se kamarádovo kamarádovi. Tedy ne přímo jemu. Jeho asi účetní nebo spolumajitelce, co já vím. Telefonicky se domluvit se nešlo. Protože jsem opravdu neměla tušení, kde se onen servis nachází, požádala jsem o bližší lokalizaci. Jo, areál bývalé fabriky a skladů jsem hledat nemusela. Ovšem v areálu to byl orientační rébus. Autoservisů je tam minimálně pět. Plus sklad laminátových desek, pletárna dupaček, truhlárna a víc nevím, víc hal a bud a temných chodeb jsem nemusela propátrávat. Hledaná dílna byl ten pátý servis v pořadí.
Snažila jsem se být vlídná a přátelská a chtěla jsem jemně naznačit, že Dobře utajené housle jsou skvělá povídka, ale stejně Dobře utajený autoservis je počin z druhu mimózních.
„Jéje, to jsem ráda, že jsem vás našla. Víte že je vás tu na malinkatým prostoru docela určitě pět? A vy tu nikde nemáte žádnou ceduli, ani šipku na vrátnici, nic co by upozornilo.“
„No, to je schválně.“
„Ale já vás fakt skoro nenašla, kdybych neslíbila manželovi, že právě u vás… Už jsem chtěla hledání vzdát.“
„My sme rádi, že sem moc lidí nejezdí.“
Stalo se. Věrný spolehlivý Partner je mrtvej, já bez škrábnutí. Mám škraloup. Opačně by to asi bylo lepší. Hádat se o blbostech mi vždy přišlo uhozený. Opravdu je jedno, kdo, pokud k tomu rovnou dává i rozšíření do techničáku, mi provrtá zadní nárazník a prorve jím kouli na zaháknutí vozíku. Pokud zadání práce i pomůže potřebnému – to je důvod k drobné radosti. Ovšem, v tomto případě jsem nějaká kyselá.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím, povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Achjo

  1. 747 napsal:

    😆 Dík, pobavila jste mě!

  2. Witch napsal:

    Taky jsem viděla firmu, co zoufale potřebovala zakázky, ale vědět o sobě nedala. Provozovala ji paní, co tou firmou na čištění odůvodňovala staršímu partnerovi, že se přece marně snaží a zákazníci jsou děsní… Většinou nebyla k sehnání ani přes telefon 😉

    • oldwomen napsal:

      Jo, od včerejška se tam marně snažím dovolat. Díky odlehlosti firmy od „civilizace“ a stále bolavé nožičky, bych potřebovala přivézt auto na úpravu již dnes odpoledne (manžel mne cestou z práce vyzvedne) a ne až zítra ráno… Buď je nedostupná a nebo to nezvedá. Obsazovací tón se ještě neozval….
      Když mi manžel líčil to kterak kamarád kamaráda… vybavila se mi pohádka o slepičce, jejíž kohoutek leží tam na dvoře, nožičky nahoře a zároveň s tím i úvod kapitoly popisující společný rodinný mejdan Betty MacDonald na pláži s domorodci.
      zkurvený podjížděči myškaři dálniční 😦 fňuk Partner… budiž mu šroťák lehký.

  3. vonrammstein napsal:

    Mordor. Tohle dobře znám. Hezky popsáno.

  4. gatorskins napsal:

    Poškozenejch aut není třeba se hned zbavovat, dobrý je občas zajít k mechanikovi a pokud jsou sjetý kola, tak zkusit protektory, u nás to dělá http://www.pneuvranik.cz/

Zanechat Odpověď

