„Rozkaz zněl jasně. Muž s koženou brašnou.“

Zahájil vypravování napínavé služební příhody příslušník SNB.
„A to jako oba?“ vydechla po jeho dokončení soudružka učitelka.
„Nebyl čas, ptát se, kdo je kdo.“ potvrdil příslušník. ¨
Hláška z filmu Pelíšky „rozkaz zněl jasně“ je v naší rodině veleoblíbenou a znamená „neptej se blbě a dělej zadané“. V mém případě slouží i k samobuzeraci. Nemám ráda stříhanou krajku a k práci nad podvinkem s budoucím obrázkem se znásilňuji. Jenže znáte to. Paličkuji něco, co ráda a s chutí, a zbudou mi navinuté paličky. Na nové dílo oblíbeného je to krátké, na vyhození dlouhé. Paličkuji s větší čí menší chutí povinný vzorník a zase se netrefím přesně s délkou návinu. Ráda bych začala něco dalšího, ale co to? Nemám dostatek volných paliček. Rozkaz a téma práce zní jasně. Smysluplně do něčeho zamotat zbytky návinů.

Podvinek je zakoupen v atelieru mARTina ve Vamberku a je chráněn autorským právem.
Krajku jsem tužila akrylátovým modelářským transparentním lakem, bude sloužit jako jarní závěsný okenní obrázek.
Chichi, volných paliček mám najednou víc, než jsem potřebovala. Vymotala jsem všechny a jeden bílý pár jsem musela dokonce přivinout.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na „Rozkaz zněl jasně. Muž s koženou brašnou.“

  1. 747 napsal:

    Ač ze všeho vlastně rozumím jen názvu, je to příjemné čtení… 😉

  2. Vlaďka napsal:

    Jéé, nejsou to tvoje kuřátka?
    Taky přímo nesnáším stříhanou krajku, vyhýbám se jí jako čert kříži. Což o to, navíjení bych ještě nějak přetrpěla, je fakt, že zbytků je vždycky dost. Ale kam mám potom poschovávat všechny ty uzlíky a ustříhané konce? To mě nebaví. Lepší (pro mě) je to zmáknout nějak v celku, plynule přecházet z jednoho do druhého. To mám raději.

    • oldwomen napsal:

      Měla jsem ten podvinek zastrčený v šupleti, v době krajkářských začátků mne nějak oslovil nebo okouzlil, možná, že se jevil snadným. Ještě mám nějakou kravatu či co to je. Taky čeká na tvůrčí krizi a potřebu uvolnit paličky současně. Také raději přecházím a neuzlíkuji. Ale na tomto podvinku „rozkaz zněl jasně“….

  3. Witch napsal:

    NÁDHERA!!!

  4. propad napsal:

    Soudružku učitelku hrál Jarda Dušek 🙂

Zanechat Odpověď

