Malinkaté jarní uklízeníčko

Ráno se smálo sluníčkem v koruně višně

a škaredilo se suchými stvoly

Kůzlata zkoumala, zda krávy nemají něco onačejšího k snídani, než dostaly mámy,

svině landrasačka na procházce zvažovala, zda se jí u nás bude chtít založit dynastii,

stolní stávek toužil po osvobození od nepovedeného hokus-pokusu s karetkovým vzorováním v osnově.

Manžel se s vrhl na generálku sekačky a brblal a krutil hlavou a syčel a polohlasně klel – dílem nad karburátorem a dílem nad tím, co jsem si to zase vymyslela za pitomost.

Uklidňovala jsem jej, že zbytkem šáší rozděláme v grilu a že zbytek bude opravdu zanedbatelný.
Večer byl teplý a tichý, nad hlavami nám zaparkoval Velký vůz a Venuše zářila, Měsíc sliboval týden do úplňku, kachny cosi polohlasem žvatlaly ze spaní.
Na stolní běhoun z biomasy jsme položili talíře s grilovaným biomasem.
Nezbylo.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., bašta ze dvora, ekošílení, šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Malinkaté jarní uklízeníčko

  1. samazakanalem napsal:

    Moc hezky!

    U nas je pry zase nadlimitne teplo. Vazte si toho, protoze jestli se obrati vitr a prijde vam tam to, co je ted na Britskych ostrovech tak budes zase vytahovat kozich :lol:. Plus gumaky a prsiplast.

    Grilovany biomaso bych si taky dala. Avsak grilovacky musely byt zruseny prave z duvodu pocasi a delat to v kuchyni neni ono.

    • oldwomen napsal:

      Dneska je tu skorovichřice. Jsem si vzala „kancelář“ pod pergolu. Večer bych měla mít hotový katalog na chovatelskou výstavu. Vítr mi bral přihlášky i s těžítkem :-). Tak to plichtím zase na koberci 😀
      Dnes by asi grilovačka neklapla. Svatej Petr zase nezavřel vrata na Moravský bráně.

      • vonrammstein napsal:

        Já včera prvně v životě viděl vlaštovku couvat. A dneska to bylo ještě o fous horší.

        • oldwomen napsal:

          Jakže? I u Vás – v Zemi zadumané – funí a funí a vichr věje?
          U nás – ve stepi – se plazíme a držíme se zuby nehty hroudy i stébla. Ale hvězdy jsou zářivé a na dosah ruky. Jas Venuše mne děsí.

          • vonrammstein napsal:

            Tož tu je to asi přibližně stejné. Pohybujeme se plazením, mezi poryvy i přískoky. Rovněž takřka absolutní jasno. Já jsem zvyklý, tady jsou vichřice skoro obden, ale chtěl jsem si vytopit barák otevřením okna, furt tady mám o pár stupňů míň, než je venku. A to nejde, bo bych o to okno přišel 😦

          • Witch napsal:

            OW, funělo to všude, od Rousínova po Ivančice a když auto kleklo 46 km před Prahou, funělo tam taky. A teple válo i na Chebsku kolem půlnoci, ale fukéř to už nebyl. 🙂

            • oldwomen napsal:

              Au, au, au, auto……
              Áchjo, zase jsem se nedopočítala králíků. To zas bude keců. Se na tvorbu katalogu sama samotinká vykakinkám. Už to brečím pátý rok 🙂
              Po výstavě mailnu.
              Nenávidím králíky a jejich chovatele zejména. Momentálně. V neděli mi budou zase na rok fuk.
              Fuck!

Zanechat Odpověď

