Spamová aktualitka

Kdy je pořádná kosa:
18°C Obyvatelé Havaje si berou na noc dvě přikrývky.
10°C Obyvatelé helsinských činžáků vypínají topení a Rusové pěstují kytičky.
2°C Italská auta nejdou nastartovat.
0°C Destilovaná voda zamrzá.
… – 1°C Dech se stává viditelným. Rusové jedí zmrzlinu a popíjejí studené pivo.
– 4°C Pes se ti snaží nacpat do postele.
– 8°C Bezdomovci vlézají na noc do krabic.
– 10°C Francouzská auta přestávají startovat.
– 12°C Politikové začínají mluvit o bezdomovcích.
– 15°C Americká auta nejdou nastartovat.
– 18°C Helsinští nájemníci zapínají topení. Obyvatelé Havaje už zmrzli.
– 20°C Dech se stává slyšitelným.
– 21°C Pokud vůbec dostaneš psa na vyčůrání ven, musíš ho potom ukopnout.
– 22°C Bezdomovci si berou dvě krabice přes sebe.
– 24°C Německá auta nejdou nastartovat.
– 27°C Pes zkouší vlézt ti pod pyžamo.
– 29°C Švédské automobily přestávají startovat.
– 32°C Bezdomovci zmrzli a jsou v krabicích stohováni za městem.
– 33°C Žádné normální, ani ruské auto už nejde nastartovat.
– 38°C Rusové si zapínají vrchní knoflíky u košile.
– 43°C Ruská auta nestartují už ani na vodku.
– 50°C Auto se ti snaží nacpat do postele.
– 60°C Obyvatelé Helsinek zmrzli. Tuleni opouštějí Grónsko a stěhují se na jih.
– 70°C Zamrzlo peklo.
Univerzita v Kuzněcku organizuje přespolní orientační závod na zahřátí.
– 75°C Santa Klaus opouští polární kruh.
-120°C Alkohol zmrzl. Rusové jsou nasraní.
– 268°C Hélium zkapalnělo.
– 273,15°C Absolutní nula. Ustává pohyb elementárních částic.
Rus,žužlaje zmrzlou vodku, připouští, že je pořádná kosa.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ..... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

12 reakcí na Spamová aktualitka

  1. oldwomen napsal:

    😛

    • 747 napsal:

      😆 Doufám, že se nedostaneme přes žvanění politiků o kontyšácích. 😛

      • oldwomen napsal:

        😦 u nás ráno zapínali helsinčani topení. Momentálně nestartují francouzská auta. Mám obavy, že se zítřejším rozedněním budeme někde mezi slyšitelným dechem a dvoukrabicovým iglů. Klika, že v noci funělo. Jinak bychom měli dvoukrabicáka asi už dneska.
        A co se mutantů štěkavých týká….. tak ti se somrují pod pyžamo bez ohledu na počasí. Evidentně polární rasa. 😆 tuličů klínových 😛

        • 747 napsal:

          Himbajz! Mám dojem, že je čas se kouknout zda by někde nebylo tepleji! 😛

          • oldwomen napsal:

            Jo, jedu s Vámi, jsem rozhodně dobrý řidič a vynikající kuchař. Občas dokonce i zábavný společník a z donucení i zdatný stopař a udatný lovec 😀 Pouze si vymiňuji: prosím, netančím. Ani pod vlivem.
            Klušu zase do reality. Posedávánám u compu se moc nevohřeju 🙂

            • 747 napsal:

              Multifunkčí dáma se na cestách vždy hodí! Na tančení nemám ani pomyšlení -což si moje nohy i záda cení. 😆 Já tak nanejvýš nějaký ten „acqua-gym“!!!

  2. vonrammstein napsal:

    No, eště že mám český auto. Sice dneska při startování krapet pokašlávalo, ale blaflo. Peru teď do baterky nějaký redukovaný volty ředěný ampérama a věřím v první otočení klíčkem 🙂

  3. Dana napsal:

    Auto mám fracouzský, dnes ráno nastartovalo, sice neochotně, ale přece. Tak uvidíme zítra, buď půjdu těch 5km do práce pěšky, nebo si nenuceně užiju nucenou dovolenou.

  4. Witch napsal:

    😀
    Dneska ráno jsem nemohla být odvezena. Muž si večer povolil baterku, ale odmítl ji vytáhnout do tepla, neb důvěřoval, že chytne. Ona se mrkla na teploměr a že bylo -15,1, tak se šprajcla. Muž to chtěl přes nabíječku oživit. Nabíječka nebyla. Navrhla jsem jinou baterii, když jsou ve skladu 4. Ani jedna se nechytla. Nadhodila jsem, že ty tři tácy za novou vypláznu. Ne, to je zbytečné, škoda peněz, jsou nutné opravy, tahle do příští zimy vydrží. A jak často nadáváš, Moc ne, tak sedmkrát zatí mě to vyšplouchlo… Omyl, miláčku, už dvacet roků. Nojo, vždyť nebyly peníze. Teď jsou. Proč nemít jednu pro jistotu? Jsou drahý. tak tu nabíječku. Cha, na co ti budou dvě nabíječky v synově autě? (to už se ujistil, že ji synek večer hodil do kufru a jel na noční) Prý radši tu jednu nabije na startování. Mlčím, vůbec nevzpomínám na to, jak poslední tři dny chlapci sledují vývoj mrazivého počasu a mluví o tom, co je nutno dělat.
    Přibrzdilo auto, mazala jsem nasednout a synkovi rozhovor citovala. Proto ho tak dobře umím 😉 Loučila jsem se slovy: A hezky si o tom pokecejte s tatínkem! Inu, jsem potfora škodolibá… A z práce stejně přelézám na úřední jednání, takže si to andělám jak mourovatá.Aspoň jsem si užila konstruktivní diskuze 😉 😛

    • 747 napsal:

      Jóó konstruktivně diskutovat „co by se mělo“ je přece náročnější než jít to udělat! 😆

      • oldwomen napsal:

        Jj, konstruktivní diskutéři s upadlejma ručičkama…… a pan SE s nimi….. Bych mohla povídat a nepřehánět a stejně byste nevěřili……..
        Dneska jsem toho měla moc logistickýho zásobovacího. Lepilo mi, že otočím klíčkem a škyt a nic. Mrazivé starty mají svá specifika… Auto teda ztuhlý a tvrdý a co bych taky po něm mohla chtít, svoz sena to je jiná 😛 , ale první start zimní, druhý o padesát kiláků dál už byl předpisový letní bezproblémový.
        A všechny otatní rovněž. No a až do soboty mám vystaráno, nicméně v pátek ráno hodím baterku raději na naíječku. Přeci jen je to postarší dáma, kapacita se jí v mrazech moc držet nechce a dokud nebude zase stálý přísun drobných na účet, musíme to spolu vydržet a opečovávat se navzájem.
        Ale poledne a dvanáctka jak vyšitá. Zítra bude veselo. Asi dojde na spací čepičku a druhou deku.

Zanechat Odpověď

