Hm, už i mne sleduje paparazzo

a pilně mailuje zachycené delikátní situace manželovi.

Ale drahoušek je frajer, přeposílá.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

12 reakcí na Hm, už i mne sleduje paparazzo

  1. samazakanalem napsal:

    😆 😆 😆

    tady bude mit nekdo takovou primitivni prvotni radost, az uvidi, jak vypadas, aby pak shledal sam sebe blbem, protoze posleze jiste pozna, ze to na te fotocce nejsi ty :lol:. Sorry, jestli jsem to propichla prilis brzo, ale dost tezko se tomu odolava.

    Nicmene, za takovy for davam maximum bodu.

  2. samazakanalem napsal:

    Ale ze ma ta koza takovej velice chytrej vyraz ve tvari? Tedy, pardon, v kozi tlamicce :-). Ta vypada, ze to ma srovnany, koza jedna ;-).

    • 747 napsal:

      Jo, úplně to slyším, jak ta kozénká říká: „Hele, a ještě tam těm Kamzíkovejm napiš, že letos na žádný výměnný pobyt nejedu! Mám závratě a ten můj kozel byl posledně z návštěvy tý jejich mladý uřícenej až do vánoc!“ 😛

      • oldwomen napsal:

        No, v Alpách je to strmý a vysoký. Ale pamatujete, jak mektala na antilopáka a kvalitu vody v Ngoron Goro?
        Příště pošlu na výměnný pobyt plyšáka.
        Zatím jen zlehka, ale držím palce. Jo, tři roky zpět, stepní šamani, desetidenní pobyt v jejich jurtě – mohla jsem mít s sebou noťas s mobilním připojením. Všem to bylo buřt. Včetně toho, v kolik večer zaklapuju.

    • oldwomen napsal:

      Kozy jsou velice chytré. Už jsme to tu rozebírali. Vloni, předloni? Můžeš je buď milovat a nebo nenávidět. Nic mezi. Ale némlich takovou čertici rohatici ve stádečku mám. „Holanďanku“ Elis….

  3. Witch napsal:

    Já hned věděla, že je to fotka odjinud! Žádná herdule, žádné kraječky ani výšivka, pche, mne výjimečně nenachytáte! 😀

  4. jolana88 napsal:

    koza kontroluje, zda je správně napsáno 😉 neviděla jsem sad, stádečko – Jáju .. i já poznala oukřapek 🙂

  5. lukrecia napsal:

    Fotku obdivuju, je nádherná a ta koza, ta je super! Nesmějte se, moje babička měla dvě kozy – Zuzanu a Mercedes a obě byly neuvěřitelně chytrý. Moje koza se jmenovala Johanka z Arcu, pořád ji vozili ke kozlovi – a nic. Jednou takhle koukám, Johanka vzadu ve fabii, na hlavě pytel. V prvním momentě mě napadlo, že to má kvůli kozlovi, že se mu třeba nezdá dost hezká. Vzápětí mi došlo, že ten pytel je ochrana čalounění před Johančinými rohy. Vždyť ona ta koza byla stejně inteligentní jako krásná. Poslouchalo ji šestičkenné stádečko ovcí.

  6. Milá OW, přeji Vám krásné Vánoce a pohodu, štěstíčko a zdraví v roce 2012! 🙂

  7. lukrecia napsal:

    Přeju Vánoce jak mají být, se zdravím, štěstím a pohodou. Ať se Vám daří – a práce ať jde pěkně od ruky!

  8. vanilka napsal:

    pěkné svátky všem 🙂

Zanechat Odpověď

