Drobná posedlost :-(

Jedna by si hlavu ukroutila, na co ve virtualitě nenarazí.
Jedna by si hlavu ukroutila, i když se už ani nesnaží číst, co vše grafoman vyplodí a vypotí.
Jedna by si hlavu ukroutila.
Ovšem…. tedy…. že ano….. jaksi….. to je perla, to je démant zářící v popelu.
Už Vás napadlo, že byste si třeba mohli plácnout vlastní hodně rozkošatělý a zdobrodružnělý životopis na WIKI a pak, kromě citace sama sebe (ehm, to je častý ftípek autorů řádných skript, vysokoškoláci znají, budiž tedy nepůvodní nápad vlastníkovi chorého mozku odpuštěn) se ještě odvolávat, že jste tolik slavný, že máte vlastní encyklopedické heslo, asi tak na tři normostrany dlouhé…..
…. fakt, nekecám:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Jan_Berwid-Buquoy

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

17 reakcí na Drobná posedlost :-(

  1. 747 napsal:

    😆 A to nebude sám. Takovejch samožerů je!!! 😀

    • oldwomen napsal:

      Nářez co? Extra výživnej.
      Našla jsem zmínku o předkovi v souvislosti s bitvou na Bílé hoře. Vono Epocha nejni zrovínka archííííf ……….. ale zase jak se do lesa volá….
      Nebude to hned, ale předpokládám, že do konce roku bych mohla pseudobadatelskou záclonku trošku nařasit…..
      ….. mu dám popírat ablativní chlazení a vůbec 😛 🙄 😆 🙂

    • 747 napsal:

      Tak to už se fakt moc těším. Vy ho totiž vytáčíte jako vrtulku. 😀

  2. vonrammstein napsal:

    Ježkovy voči, to je přece vůl…

  3. jolana88 napsal:

    pověstné sloupy došly 😉

  4. Věra napsal:

    Já jsem si díky tvému doporučení toho pána taky oblíbila; kde jinde se člověk dneska tak skvěle pobaví… A žasnu nad jeho „znalostmi“. Ovšem sebevědomí mu nechybí.

  5. Věra napsal:

    Jo, Kopecký je klasa. Ale zábava je s ním skvělá, ty jeho články jsou fakt literární skvosty.

  6. Witch napsal:

    Občas se na ta jeho písmenka zahledím, ale nedá se to číst… Už ani k pobavení mi to nejde 😦

    • samazakanalem napsal:

      Ja to taky nedokazu docist do konce. Zvasty. Zkusila jsem par tech jeho vejsplechtu precist abych vedela, o cem a jak vlastne pise a myslim, ze to mi uz staci. Ted zase mele na RX cosi o historii knedliku ale priznam se, ze po par vetach me to prestalo bavit ztracet s tim cas.
      Je to pan reditel zemekoule :lol:.

      • 747 napsal:

        Jo, taky to nedokážu přečíst celé, jen to rychle přelítnu a čtu jen místa, která mě něčím zaujmou -obvykle vysokou koncentrací stupidity (ačkoliv ta je u jeho blábolů poměrně setrvalá). 😆

        • oldwomen napsal:

          Když jsem od něj četla Gagarina, myslela jsem si, že je jen blbej…..
          Když jsem četla o paní Haně Benešové, myslela jsem si, že je blbej a zlej. Hodně zlej.
          Když jsem četla jeho příspěvky v Reflexu, myslela jsem si, že je blbej, zlej a nejspíš duševně nemocnej.
          Začala jsem lovit informace..
          Ten chlap je hlavně nebezpečnej přepisovač dějepsu. Po několik let jde přesně podle plánu, neodchýlí se……..
          Je otázkou, čí prospěch sleduje. S ohledem na jeho věk to už asi nebude dřina jen na sebeprezentaci a dobrý pocit z diskutabilního vykonaného
          Chvílemi mám pocit, že ony výrony tuposti jsou jen mimikrou.

          • samazakanalem napsal:

            Za tu Hanu Benesovou by mu patrilo nakopat do rypaku. Jina vec se na to rict neda. At si rozviji teorie jaky chce, ale TAKHLE psat o takove zene muze jen sproste imbecilni hovado nejhorsiho kalibru. S tim Gagarinem byl minimalne smesnej ale brala jsem to tak, ze halt podlehl tem recem, co se vedly ze Rusove jako ve vesmiru vlastne v te dobe nebyli, stejne jako Amici na Mesici. Placa tam zrejme nesmysly, ale budiz. Coby technicky antitalent nedokazu posoudit ty technicky veci. Ovsem to, co psal pak dal o jinych tematech jasne znaci nemoc….i proto na nej nemam nervy. Blaznum se radsi vyhybam.

Zanechat Odpověď

