no comment

http://neviditelnypes.lidovky.cz/svet-negativni-dopady-pozitivni-diskriminace-f4a-/p_spolecnost.asp?c=A111122_220900_p_spolecnost_wag

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na no comment

  1. 747 napsal:

    Dobré čtení. Šílený obsah -myslím tedy to co vlastně naznačuje jakožto budoucí vývoj. ne, že by nám to nebylo i tak zřejmé. 😛
    Jo, nápad s vlastním cikánským státem není špatnej, akorát by budoucímu prezidentu či králi toho státu mělo být jasné, že území nemůže sebrat státu jinému a prosperitu milionů svých poddaných vyžadovat na daňových subjektech mimo svoje vlastní. Nechať si cikáni území pro svůj stát zakoupí (třebas v Řecku), miliony svých občanů zde soustředí a žije z daní, které mu tito odvedou. Jsem pro! 😉

    • oldwomen napsal:

      Myslím, že územních celků na prodej bude za pár let v Evropě celkem dost. A nejen řecké ostrovy 😦 . Jsem pro, cítí-li se národem, touží-li po vlastní hroudě… jenže nemohu se zbavit pocitu hraničícího s jistotou, že cikánský stát je pouhým snem Romů z povolání.
      Mimochodem, diskuze pod článkem je také výživná. Jedna se až koukla, jestli je správně na Lidovkách a nepřeklikla se třeba na Blesk nebo tak podobně lidově…

  2. jolana88 napsal:

    taky jsem se dívala, jestli mám správný link 🙂 nedá mi – občas koukám stejně, zda jsem ještě ve většinovém státě – protože tady se chovají jak ve „vlastním“ .. a kdyby tedy, náhodou – snad .. cestovní náklady z.. event. do… slibuju sama si uhradím.

  3. samazakanalem napsal:

    Mne teda ohromne rozesmalo ze by hlavni mesto cikanskeho statu mela byt Zilina :lol:. To by mne zajimalo, co na to rikaji necikansti zilinciana :-).

    Porad mi to vrta v hlave, kdyz je teda furt rec o cikanskym state, ze jeste nikdo neprisel na to, ze uz ho maji. Nevidela jsem, ze by to nekdo vzpomnel nekde na tech debatach. No prece Rumunsko. Kdo tam aspon jednou byl musi vedet, o cem mluvim a to myslim naprosto vazne a bez urazky. Tam jich je tolik ze by skutecne mohli byt majoritou, zvlast kdyz k nim doputuji jeste i ti dalsi z cele Evropy kteri se citi tak diskriminovani. Navic je to velka, urodna zeme, ma obrovsky potencial. Tak co si to nezalozi tam?

    • 747 napsal:

      Mám kámoše v Žilině, tak mu chci brnknout zda už ví, že bude bydlet v hlavním městě! 😆

      • samazakanalem napsal:

        Smarja panno, ted me tak napadlo, ze v tom pripade bude Morava zavalena davem uprchliku ze Slovenska kteri nejsou romske narodnosti :-).

        Nejvetsi prdel by ale byla, kdyby pak u nas zadali o azyl sami cikani z cikanskeho statu :lol:. To uz bych se fakt smichy asi neudrzela :lol:.

        Mimochodem, proc to ze vsech slovenskych mest vyzrala prave Zilina? Ma to nejaky extra duvod? Byla jsem tam parkrat a zase tak potemnela se mi nezdala……

  4. vonrammstein napsal:

    Dobrej článek, taky jsem ho včera v noci stáhnul a uložil.

Zanechat Odpověď

