Vůně otav

Čtvrtek 27. srpen 2011

Marek má pocit, že se ocitl v ráji, tolik bašty pohromadě za celý svůj pětitýdenní život neviděl.
Mimochodem, kopička na přívěsném vozíku je ušlapaná poctivě. Skvělý (již připřažený) Peugot – Partner je o rovných 45 cm nižší….

Tak dneska navečer ještě jedna fůrka a otavy jsou pod střechou. Ještě minulý týden jsem se bála, čím budu krmit v zimě, počasí v čase vrcholících žní bylo prazvláštní.
úprk kombajnů z pšeničného pole
Plechová kavalerie

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., jak to vidím, WWOF. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

21 reakcí na Vůně otav

  1. Vlaďka napsal:

    Už se mi stýskalo po tvých zvířátkách. Tenhle klučina je moc roztomilý. Boží telátko v ráji 😀

    • oldwomen napsal:

      Jsem drobně v časové tísni. Ale zítra mají „holky“ slíbenou vycházku, tak se pokusím nejen fotit, ale i stáhnout do compu a ještě publikovat. Doufám. Raději neslibuji.

  2. Sendyman napsal:

    Ješiš, to kůzle je náááádhernýýýý!!!

    😀 😀 😀

  3. Lucka napsal:

    Jak se podařilo dojet s takovým vysokým nákladem??? Měli jste přes to ještě síť?? Věřím tomu, že bych to takto dokonale neušlapala a ani nenaložila. Jo jinak moc hezká fotečka Marečka,… Náš Marek ho už viděl a říkal: „No to jsme opravdu celý já.“ 😀

    • oldwomen napsal:

      Dojela jsem bez ztráty stébélka. Samo, že se sítí. Nevzala jsem si sebou desky na zvýšení postranic, to bych vyklopila už při vyjíždění z pole na silnici. Víš, jak jsem vysoká. Vrchol naloženého a staženého sítí byl výš, než dosáhnu stojící na špičkách. Tož si představuj a neukruť si hlavu.

  4. Lucka napsal:

    No co na to říct,….. ještě teď mě bolí za krkem,….. 😀

  5. sedlák napsal:

    Moc hezké, OW. My se dnes, cestou na výlet, stavovali na výstavě drobného zvířectva ve Hvozdné. A, sakra, furt TO TAM je! 😀 Mám určitý plán… Uvidíme. Já měl to štěstí, že jsem cestou na kole po hřebenech Vsetínských vrchů, blízko Soláňa, zahlédl jak nakládajú otavu na žebřiňák v kterém byl zapřihlý koník. Sice jenom v „jediňáku“ a seno měli tatým tak akorát do gréf, ale puz měli na provazi, za vozem, tak to určitě nebýl konec. Tatik dycky říkal, gdyž sem se ho ptál, kolik naložíme, že šak dovrchu je místa dosť. 😀 Tož hlavně ať Vám býček přibývá a kravka dójí mléko slaďučké a plné smetany. Mějte se.

  6. oldwomen napsal:

    Jé, koník a žebřiňák… tolik bukoliky najednou bych asi neprodejchala 🙂
    Chvilku vážně: nad tažným koněm jsem ani neuvažovala, protože znám svůj strop a na koně fakt nemám. Tedy fyzicky 🙂 . Chvíli jsem uvažovala o oslovi nebo mezkovi, pak že i kráva se dá zapřáhnout… no a pak jsem si udělala detailní rozpis dne a, co si budeme nalhávat, koně a osli a mezci a muly a krávy pod kapotou to vyhráli na plný čáře. Jen ten podvozek kdyby byl vyšší (a nebo Skanska dělala cesty bez výtluků a výmolů hned po první zimě….)
    Býček roste před očima, mám z něj radost.
    Však se stavte zkouknout realitu

  7. sedlák napsal:

    Určitě se někdy, až pojedu kolem, stavím. 🙂 Koníka pošlu.

    • Sendyman napsal:

      Kolem, nebo kolem?
      Protože kolem pojedeš v půlce září. A taky pojedeš kolem Nely a taky kolem Eduarda a …
      To by Dongio čuměl! 🙂

  8. Witch napsal:

    To je dobře, že se zadařilo a už je pod střechou! Marek je hezounký a kouká moudře 😉

  9. jolana88 napsal:

    jj – Mára – to je bejk 🙂 je super. ruce bolí od pomyslného natahování sítě – ale tolik ušetřených starostí – to bude chutna zaslouženě 🙂

    • oldwomen napsal:

      Natažení sítě je třešnička na dortu. Ruce a záda bolí ze sušení. Otavy třeba několikrát otočit, než proschnou. Ráno jsou promáčené rosou 🙂
      Jak jsem se děsila budoucnosti, čím bud v zimě krmit, tak jsem už klidná. Seník je plný.

    • oldwomen napsal:

      jj, už mi stálo na palci u nohy. Hmotnostně jsme aktuáně fifty fifty. Na chvíli. Drobeček roste před očima. Nebude dlouho trvat a mrazák je jen a jen jeho 🙂
      Nějak momentálně nestíhám psát a fotit, ale es komm Tag….. a hodím sem fotky Markova. Jako novorozeně ho nemám, ale na špagetových nožičkách jsem ho zachytila a pak ještě párkrát.
      Je to síla, jak roste před očima,nejde to popsat, musí se to zažít.

      • vonrammstein napsal:

        Těším 🙂 O tom stoupnutí na palec mně nevyprávějte. Asi před čtvrt stoletím jsem pomáhal kamarádovi v teletníku. Samí bejčci, ročci a dvouročci. Léto, sandálky…a jeden ten buvol mi dupnul na palec. Ještě dneska na něm mám prasklej nehet. Nikdy to neodrostlo.

Zanechat Odpověď

