Když já tomu nerozumím..

Pocítila jsem potřebu zareagovat v diskuzi jiného blogu. Před několika měsíci jsem tam právě aktuální téma „propírala“. Nechtěla jsem zahlcovat dlouhým příspěvkem, vložila jsem tedy jen link a připsala omluvu za sebeprezenaci. O zvyšování čtenosti touto formou spamování nestojím. Admin onoho blogu často zdůrazňuje velikost sama sebe, píše šroubovanými souvětími, podezírám jej z virtualitou zbytnělého ega. Jeho reakce na slůvko „sebeprezentace“ byla přesně dle očekávání. Včetně slovosledu.
Měla bych vrátit Gandalfovi Sauronovo Oko. Nebo z něj tak často neutírat prach.
Podráždila jsem chřestýše bosou nohou. Mohu si dovolit býti babou. Pokusil se uštknout výkřikem, že to jako bába musím. Odcvrnkla jsem zlehka jedový zoubek holou větou: „Nemusím.“ A dostalo se mi ponaučení o existenci podivného světa bab s pindíkem v gaťkách a chlapů s vložulemi v trenclích. Rozhovor se stal nudným.

V podvečer jsem si v horní ohradě užívala čím dál vzácnější chvíle bukolické selanky. Drbala blahem kníkající prase ocelovým kartáčem na hřbetě, nechávala kozám prozkoumávat obsah kapes zástěry, rozmazlovala zbylé ovečky kousky chlebové kůrky. Z humen ke mně – uprostřed stáda neviditelné- přes hustý živý plot dolétly útržky cizího hovoru:
„….tady … má … parádní…. ty co nese … co jdou za ní … na volno … poslouchaj ….sama … však zkus… nedovolí … nemá … má … koule… kam se sereš…. jen je v dlani potěžkat… mlátil ječmen….“ hlasy slábly a ztratily se v houstnoucím šeru.

Byla jsem už ledasčím. A docela určitě ještě budu. Ale, kurňa, proč snem? Proč hermafroditem?

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

26 reakcí na Když já tomu nerozumím..

  1. Sendyman napsal:

    Teda, tomuhle nerozumím zase já. Jak, před několika měsíci? Vždyť to bylo před asi třemi dny?!?
    Ale i tak tomu nerozumím. Depka? 😦

    • oldwomen napsal:

      Ehm, to téma TAM v aktuální jsem ZDE zmiňovala vloni. viz link………
      Depku nemám, spíš jsem utahaná stereotypem, nevyspalá a vůbec very-very-old-woman.

      • 747 napsal:

        Aha! Tak vono prej jde o cosik u toho pána s dávno již upadlým pindíkem, co jej sponzoruje paní s kulama v krajkách! Nj, tak to se divím, že Vám to stojí za řeč…. 😆

        • oldwomen napsal:

          Tak tady jsem zase mimo mísu já. Ale sponzora bych brala.
          Brek brek, voni na mě nikde v okresním městě nemaj šatičky. A švadlenu v okolí jsem si nevygůůůůglila. V nadměru jsem hubená, butiku stany nevedou, ťamani řvou už ve vchodu na-paňy-tady-malýýýý, dyzajn šeroký a ceny tesco – leda tak trika v pánským……..
          A nato sednout k šicímu stroji nějak nemám čas. Taky sama sobě dýlku neudělám, průkrčník zezadu neupravím….. Mě to tak nebaví nosit furt military unisex hadry.

          • 747 napsal:

            Nj, tak mně byl jasnej jen ten poslední odstavec! (Taky mám voči, neééé?) Takže tohle vzdychání je jasný. Ale tož to musíte, milostivá, zajet do Emeriky a voběhnout ty kšefty tam – ve všech najdete, co potřebujete a rozhodně to nebude v posledním regálu v koutě! 😀

            • oldwomen napsal:

              I, Vy, jeden Vy… Krátké letmé sejrové setkání na parkovišti, manželka věrně po boku, co Vy vše nestihnete 😆 Njn, cesta do Emeriky… To to voprášení Veritasky bude rychlejší a míň časově náročnější. Však víte. Od dojení do dojení. Vono tady v hadrovejch kšeftech fakt nic není. A co jsem někdy v květnu prolejzala Brno, tak je to ta samá bída. Buď pro anorektičky a nebo pak až pro paní Wasermannovou po té, co prošla metamorfózou skrzevá kynutou bublaninu… Ve firemní protějovský jsem si mohla poskládat model kostýmku s různých velikostí, jak mi seděly gatě, sukně a sako a blůza. Ale jednodílné šaty ani tam. Oděvní závody nejsou, prodejna není. Už zmizel i kšeft, kde prodávali spodní prádlo i ve velikostech 70, 75 A – F. Zůstaly jen pochybné špeluňky se vším možným, mimo jiné i prádlem s jednotnou velikostí košíčku – B. Hm. Nepřivolávejte čerta. Z některých cest se nevracím. A rozhodnutá jsem.

        • Věra napsal:

          Nemyslíš ty vřískavou Viktorku, co si teď říká Penelopa? To opravdu nestojí za řeč….

          • 747 napsal:

            Vřískavou Viktorku znám, ale Penelopa…? Penelope, Penelope…hm, nebyla to ňáká sexuálně zanedbaná ženská, od který utek manžel na fakt dlouhej čundr s chlapama??? 😀

        • oldwomen napsal:

          …. když já si kule víc spojuji s rajtkami než z krajkami……
          Už jsem fakt asi s t a r a á á á á á a u n a v e n á á á á á á ……………. a realitou pohlcená.

    • 747 napsal:

      Taky vůbec netuchám vocogo. 😦

  2. Witch napsal:

    Jste prostě svá, milá OW. Jste silná, i když někdy nemáte daleko k padání na hubu. Pokud si postesknete, děláte to s nadhledem a pokud Vás něco srazí, zvedáte se co nejdřív na kolena. nesete v sobě zodpovědnost nejen za sebe, jste v některých momentech skoro archetypálně statečná a vytrvalá.
    Nojo, jenže tohle neodpouští mnohé slípky a už vůbec ne rádobykohouti. Ti by radši upalovali, protože i ze vzdálenosti mnoha kilometrů ohrožujete jejich sebevědomí.
    Ač nemám ponětí o zmíněném debatění na dané téma, jistě se tímhle zobecněním nijak moc nepletu. Je to prostě klasika. 😦

  3. Věra napsal:

    Četla jsem. A jen dodávám – vesmír a lidská blbost jsou věčné.

  4. oldwomen napsal:

    Koukla jsem do velikostní tabulky. Prádlo ani tam. Leda bych si našetřila na plastiku a po ní se vešla do onoho maximálně 12 cm rozdílu mezi objemy. Mám rozdíl víc jak dvojnásobný :-(. A to už zapracovala gravitace a ztráta elesticity kůže 🙂 . Bejvalo hůř. Ale dík za tip, zkusím zariskovat a objednat si šatičky.
    Doma mě to netrápilo a v montérkách s laclem taky ne. Ale jak lezu z donucení mezi lidi, že jo no, co si budem….

  5. Witch napsal:

    Jste náročná, hned rovnou šaty… 😉 No, třeba naopal právě teď budete mít štěstí, je po sezóně, co kdo potřeboval, už nakoupil. V Tescu v Táboře jsem viděla výprodeje hodně zajímavé, a jak na potvoru spoustu věcí od 54 výš… Třeba i u Vás?

    • oldwomen napsal:

      54 je velkýýýýýýýýýýý. Tak dík, „domů“ na Jihozápad si nakoupit taky nepojedu. Pak dám vědět co katalog. Unisex military hadry mi už působí depresi. Možná, kdybych doladila bičíkem a gramofonovou kšiltofkou……… ále a to už jsme v Modré ústřici a ….raději nic, nebo jsme zase u Práce snů ve Smečkách 🙂 …..

  6. Witch napsal:

    No, ono je to číslování všelijaké. Velikost 46 mi byla MALÁ, vezu si 44 😉 Ale zkoušet a zkoušet je docela příjemné magoření 😉

    • oldwomen napsal:

      Gratuluji k hadrovému úlovku.
      Když já jsem divná. Nerada nakupuji, zkoušení bot, svršků i spodků je pro mne mučení. Fakt. Nejschůdnější je mi jednou za měsíc v „mrtvé hodině“ proletět velkoskladem, hodit na paleťák pytel mouky, půlku krávy, štůček plátna a šrůček slaniny a zase fofrem dom…..

  7. Sendyman napsal:

    Všecko nejlepčí, OW!
    No, dáreček už máte! 😀

  8. 747 napsal:

    Všechno nej Vám i Marečkovi! 😀

Zanechat Odpověď

