Říkala jsem

Říkala jsem – bude tu prase, potřebuji, aby se branka otevírala TAM.
Manžel odpověděl – jojo – a branka se otevírá SEM.
Říkala jsem – bude tu prase, potřebuji, aby se branka nedala vysadit nadzdvižením.
Manžel odpověděl – jojo – a použil běžné nezajištěné dveřní panty.
Říkala jsem – bude tu prase, potřebuji, aby se branka zavírala na obrtlík nebo hák, kovaný ryglík nestačí.
Manžel odpověděl – jojo – a použil ryglíček z tenkého plechu.
Řekla jsem – tak se mi v pořádku vrať – a manžel mi zamával z runwey.
Zvykla jsem si, že po příchodu z práce mne mezi vraty vítá prase, že ze dvora je kaliště. Zvykla jsem si, že ob příchod z práce mne vítá i prasetem osvobozené kozí stádo a okrasné keře i květiny jsou na dvoře sežrané až ke kořínkům a s malinami a ostružinami se mohu rozloučit, stejně tak se zeleninovou zahradou. Dnes ráno mne budilo prase šmejdící v koši suchého pečiva na verandě. Budu si muset zvyknout. Šoupě ryglíku někdy v noci prodělalo změnu. Z pravítečkového tvaru do vrtule.
Těším se na návrat manžela ze světa. Na jeho počest bude prase pověšeno napřed na trojnožku a pak do komína. Možná, že i s manželem.
Protože
Říkala jsem……..

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., bašta ze dvora, jak to vidím, povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Říkala jsem

  1. jolana88 napsal:

    i Vy jedna optimistko 🙂 shledávám, že manžel je pravověrný, absolutně nefalšovaný vzorek neznámé rasy, co se odněkud vloudila a bývá mylně často nazývana „pán tvorstva“ 🙂

    • oldwomen napsal:

      Hm, ptala jsem se, budeš pryč a bude se mi telit kráva; je dojačka funkční? Odpověděl, jistěže – je zgenerálkovaná. Dneska jsem zapnula dojačku a žádný podtlak se nekonal. Vyměnila jsem všechny gumičky v dojení, pulzátor… a nic. Šla jsem po tělese vývěvy a ejhle. Olej nevyměněný, filtry nevyprané a na sání chybí ventil. Chytly ve mne saze a z mosta doprosta jsem napsala do mailu, co si myslím. Únava, spánkový deficit, chvilkový pocit bezmoci… startovala jsem auto na cestu ke kamarádovi s kravama přes závoj slz (fakt zřídkavý úkaz) a volal vzdálený drahý. Po první mé větě zavěsil. Chyba. Pamatuji si. Probulela jsem si celých třicet kiláků. Fakt jsem utahaná. Dojačka dojí – misto chybějící části je provizorně nacpaný VODOVODNÍ kohoutek – průměr sedí a jestli kuželka a nebo šroubek je fuck, hlavně, že to těsní. Z vrtulky ryglíku je zase pravítko – chyběla mi síla stisku kleští i pevnost zápěstí…. Nezapomínám.

  2. Witch napsal:

    Nojo, základní chyba. Říkat a nechat udělat. Jenže člověčice holt všechno nestíhá sama a když vymyslí celkem jednoduchý úkol, aby měl páníček pocit, že něco chlapsky udělal… 😉 U nás se rozložil altán a dumalo se, co a jak se stupněm. Ale je fakt, že po 14 dnech bylo chlapsky uznáno, že můj první návrh je nejjednodušší, nejefektivnější, logický atd… 🙂 Abyste věděly, děsně si toho vážím. Ovšem své udělal taky fakt, že jsem navrhla vylepšení svého nápadu, metr za svahovkami dát obrubníky do betonu. V tu ránu bylo jasné, že ze dvora nejde takový tlak, aby to svahovky nezvládly…Když to předtím udržely smrkové špalíky. 😉 Jo, synek chvíli studoval na stavárně, to máme z toho.

  3. vonrammstein napsal:

    😀 Nemáte to lehký…

  4. 747 napsal:

    Ach jo! Jestli vono nakonec nebude pravda to hnusný pořekadlo, že „všichni muži jsou iditoti, ale manželé jiného pohlaví se, bohužel, nevyskytují“. 😈

  5. lukrecia napsal:

    Jak dlouho trvá oprava prasklé hadice u sprchy – čili výměna? Já bych to dala do souvislosti s nekonečnem. Je totiž nutné obstarat něco se správným závitem a protože systém jistě vymýšlejí chlapi, je to akce náročná.Momentálně máme doma tři kusy hadice, buď krátké nebo postrádající správný konec. Taky máme sprchu venku, ale to zase nesvítí sluníčko a fouká. Chlapi jsou úžasní, mají vlastní žebříček hodnot. Závada na sprše nevadí, ale sekačku je nutno opravit ihned.

Zanechat Odpověď

