Než padne mha



oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Než padne mha

  1. 747 napsal:

    Pěkná step ukládající se ke spánku… 😉

  2. Witch napsal:

    Zoráno! A já, kamže jsem to chtěla ještě nějakého chlapa nahnat s rýčem, furt na to zapomínám, a přitom se hemžívají na dvoře. Pravda, pod auty… 😉
    Krááásný pohled!

  3. oldwomen napsal:

    To pole není naše. Jsem stále bezzemek – zahradník. Pohled na sousedovo hlubokou orbu mne velice potěšil. Protože bude méně řepkové žlutě v okolí a protože když trošku přivřu oči a hnědou zaměním na to správné modré měňavé, tak slyším šplouchání klidného moře, cítím slanohořkou vůni vlhkého vzduchu…

  4. vonrammstein napsal:

    Krása podzimu 🙂

Zanechat Odpověď

