Jen tak před rozedněním

bré ráno. U nás je venku zatím jen tma a lehce nad nulou. Přepíjim kafem splín, na devátou mám být ve městě na pracáku, dodělala jsem tabulku koho jsem kontaktovala, kde jsem byla a s jakým výsledkem. Nic moc. Jak to chodí postupně, tak se ti jiní vhodnější uchazeči rozvolní v humoreskách všedního dne a výkřiky do tmy vyšumí v beznaději. Ale todlecto koncetrované sdělení „di do rakve“ se mnou vždycky zacvičí. Plus k tomu ztracený optimismus beztvarých tváří ve frontě u přihlašovacího okýnka, stále stejná vývěska pracovních nepříležitostí obležená zapisovači telefonních čísel, protože co kdyby se zrovna na tady tý devítimístný kombinaci štěstí unavilo a přisedlo a nebo alespoň pokálelo rameno.
Cifix, mě se ani rekvalifikovat nechce, protože je to vyhozenej můj čas a „státní“ prachy na almužnu pro mě a vejvar pro agenturu. Účet mi sice volá po revitalizaci, nějaké vlastní drobné by potěšily, ale čtvrt roku poslouchat to je tablet, to je tablet, to je myš, to je myš, takhle se dělá mailová adresa, teleblbís…. A výstup je lejstro vhodné na tapetování kadibudky. Čímkoli snadno a rychle 😦
Opravuji, u nás je lehce nad nulou a zataženo inverzním deklem. Doplazilo se to od Jičína. Nového.
Tak přeju lepší den všem.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím, povzdechy se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Jen tak před rozedněním

  1. jolana88 napsal:

    dobré jitro – a URČITĚ Hezký den .. často hned tak po ránu vzpomenu památnou větu:“DOKUD NEJDE O ŽIVOT, JDE …“ Na druhou stranu – dole už jsem, tak to může být už jen lepší… taky Vás někdy napadlo říct úřednici přivydělávající si k důchodu zda by event. neuvolnila vlastní místo? Není lepšího způsobu jak si zlepšit náladu než vrazit na úřad, pochválit oblečení (co na tom, že mnohé zapomněly, že čas se prostě zastavit nedá a ani „střelený“ obleček z nich přitažlivé 30 znova neudělá ?), poobdivovat práci s compem (datel 1 – 1) a přihodit něco soucítění – chodí tam tolik lidí, co drze něco chtěj …. situaci to sice neřeší, ale ten pocit 🙂
    Taky si při té příležitosti opakuji, že když dostaly místo ony – já ho seženu r o z h o d n ě!!!
    v příštím životě si rozhodně založím vzdělávací agenturu – neboť takřka 150tis. výnos z jednoho kursu by se hodil – a říkat lidem, co maj v průměru tak 180úhozů/min. „x je vlevo dole“, doufám, zvládnu.

  2. Witch napsal:

    Ráno je hmlisté, dušičkové, vyhlídky nic extra. Přesto jsem si pokorně vzpomněla na to, jak moje vysedávání na pracáku dělalo dobře mnohým dělnicím na zaučení. Ty, co by dělaly, ale měly opravdu málo příležitostí, ve mně měly důkaz, že nejsou v bídě samy.
    Já se leccos naučila. Například, když jeden pán lkal, že nic nemáa potom z něj vypadlo, že s autem to zařídil tak, aby měl jako půjčené od souseda, plazmu od bráchy… Nebo jsem naopak potkala osudy nelehké. Je to podivughodná směs vzpomínek a jsem ráda, že už je to za mnou.
    Akorát bych neměla ani očumovat vývěsku – udělala jsem to na přání synka – a hned tam nabízeli k nástupu pro mou pozici o chlup vedle víc, než mám s osobním. Někdy se člověk dozví věci…

    • oldwomen napsal:

      To že nabízejí, ještě vůbec neznamená, že chtějí přijímat.
      Chodit do fronty na sociálku pro dávky, tak jsou má robátka mou vlastní rukou sirotečci. Ne, bohatě mi k depresivním stavům postačuje kratinký pobyt v čekací hale ÚP. Chodím chvíli před časem, na který jsem objednána, protože fronta u přihlašovacího okýnka bývá občas delší, než před Mikulášem na banány a mandarinky bývala. Nejsem masochista, do půlhodiny mám „vyřízeno“.
      Dneska jsem se u vývěsky zdravě naštvala. Meopta touží přijmout xxx. Sama jsem na tuto pozici odpovídala už pětkrát plus dvakrát jsem se do závodu osobně s CV obtěžovala. To by mě zajímalo, proč mají oni vhodnější nalezení kandidáti tak krátkou pracovní životnost, když umírají už po týdnu až měsíci 😛 Že by firma sdělovala partnerům že je cool a happy a free a vůbec se perspektivně rozvíjí, krizi navzdory, a od(p/b)orníky hledá a shání a nenachází, bo v Mordoru nejsou lidi…. Referentce jsem to vpálila hned – od přečtení nabídky k vyzvání „mého čísla“ ke vstupu uplynula doba právě tak potřebná k dosažení bílého žáru. Pffff, ještě teď temně třešňově žhnu.

Zanechat Odpověď

