Sprosté slovo – seno

Jsou různá nevinná slůvka, která jsou ve společnosti doporučena spíše nevyslovovat. Jistě znáte ono okřídlené: „V domě oběšence nemluv o provaze…“
Zašla jsem na jedno od pípy a taky na kus řeči. Nestor žertoval, že kdyby byl mladší, tak jak viděl sennou nadílku, co mi předchozí ráno přistála před domem, že je to asi solidní kupka, a že v kupce sena… hahaha… Nahodila jsem kamenný obličej a utnula vtipkování konstatováním, že jsem ve stavu, kdy podobné návrhy odměňuju vidlemi. Do ruky násadou, hroty do břicha… jak je ctná libost…
A začali jsme tu o počasí.

Mimochodem, délka průjezdu je 10 metrů a posledních pár porcí jsem prostrkávala jen škvírečkou na dva Smolíčkovo pacholíčkovo prstíčky. A zhruba dvojnásobek vlastnoručně sekaného, sušeného a svezeného mám už na seníku.

Seno je sprosté slovo.
Cifix, už aby senomet byl plně funkční.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., jak to vidím, povzdechy, WWOF. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Sprosté slovo – seno

  1. 747 napsal:

    Krásna kupka! To by se válelo….. 😆

    • oldwomen napsal:

      … a vidle chcete trojky – podávky, dvojky – odebíračky, čtverky – futerky …? A do ruky násadou (doporučuji, je to sexy) a nebo hroty do břicha (za provokaci)?
      🙂 😛 😉
      Seno je astmatika ráj, průdušky řvou bajkal laj….

      • 747 napsal:

        Vidle neeeé -to smrdí prací! Já raději poVIDLa -v buchtě nebo na koláčku, prosím! 😛

        • oldwomen napsal:

          Já z hrušek, švestek, meruněk, jablek, špendlíků… raději frťana. Když už to ovocné nadělení nějak konzervovat musím. V nouzi i ječná či kukuřičná zapomenutá pár let v dubovém soudku v rašelinový díře…
          Koláček s mákem nebo tvarohem,mňam.
          🙂
          Hm, vytanulo mi na mysli…:
          „Haló, haló, Káčo. Hau du ju dů?“


          „Máte ráda jíšku?“
          „Brr, nee.“
          „Já rád jíšku… totiž frťna…“

          Nesmrtelný Čochtan ze Zlaté stoky….

          • 747 napsal:

            Ješkovy voči to mi neděljet tyhle průpovídky! Nemůžu Vám totiž napsat co vytanulo na mysli mně!!! Není po 22.00 hodině…. :mrgreen: 😳

            • oldwomen napsal:

              Tady bude už za chvíli….
              Jiný povědomím vyhozený asi Hemingvay asi Zelené pahorky africké:
              „Dáma nepije před soumrakem. naštěstí je jistě na světě místo, kde se právě stmívá.“

              • 747 napsal:

                Když je sklenka suchá, stmívá se všude rychleji. 😆
                No nic, vyčkejte alespoň po setmění, třeba se odvážím to napsat (však to pak můžete zcenzůrovat). 😛

              • 747 napsal:

                Tak já to zkusím a Vy to když tak hnedka smažte:
                Janko: „Marienka, poď hore na seno!“
                Marienka: „Nepojdem, Janko, ty by si ma trtkal!“
                Janko: „Netrtkal…“
                Marienka: „A|na čo by som tam teda chodila?“ 😳

                • oldwomen napsal:

                  Pravdu má, děvče lidové. Navíc jistě by bylo dole, píchavá stébla všude a to ani nezmiňuji možné kopřivy a bodláčí a uvažuji jen a pouze o voňavém lučním seně…
                  Ó, kdyby měl Jano jistotu, že on bude na zádech… Nezval by Marienku na seník 😛

Zanechat Odpověď

