add. Lepensky Vir – II

Skoro před rokem, 20.8.2009, jsem zveřejnila lehký povzdech nad stoupajícím nacionalismem a vůbec blbostí podloženou pseudovědeckými bláboly. „Slované, Germáni, slepice a pan Hanka“ se můj pokus o úvahu jmenoval.
Vzpomněla jsme si na něj, když jsem nedávno diskutovala nad Pračlovíčky o raném slovanském osídlení, seskupování chýší, řemeslné dovednosti a tak podobně s jedním mladým archeologem a zcela se mi vrátily prvotní pocity, které mne donutily onu úvahu napsat a publikovat, když jsem se dusila dnešní ranní kávou při čtení Necyklopedie.
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Lepensk%C3%BD_vir
S textem v odkaze se zcela ztotožňuji.Drobné výhrady mám ke jménu univerzity, která příslušné artefakty zkoumala. Mám pocit, že to nebyla stará dobrá Lomonosova, jak zpracovatel hesla „Lepenski Vir“ uvádí, ale spíš „Nižnaja Novgorodskaja“ a katedra „Balšája Kijevskája“ pod laskavou kuratelou Jego Pěrvoposchoditělstva Báťušky Kostěje Kostějiče Něpagibvnuščego.
Ale to je jen nepodstatný detail.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., jak to vidím, povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na add. Lepensky Vir – II

  1. Witch napsal:

    Dvě dobré zprávy jste mi dala: u odkazu jsem se bavila, na Pračlovíčky se nesmírně těším. Halelujah! 🙂

  2. blog napsal:

    Díky za link.
    zdraví
    v.

Zanechat Odpověď

