Krok od ráje

a nebi na dosah jsem dnes měla čest chvíli dlít.
Jela jsem koupit vytelefonovaný a vymailovaný senomet. Přiznám se. Stav stroje mne zklamal. Nicméně, za ta prachy… no neber to. Navíc závady jsou opravitelné a na funkci nemají vliv.
Jela jsem daleko a do kopců. WWOOFer mi dělal navigátora pro cestu tam a při návratu jsme si role prohodili.
Prohlížela jsem si farmu a tiše záviděla sedlákovi nebe na dosah ruky. Samotu na kopci obklopenou pastvinami. Koně, žírný skot, ovce, mléčná kráva živitelka. Pastviny, louky.
A uvědomovala si, že od konce října musí počítat s tím, že se nedostane až do půli dubna dolů do vsi a ani nikdo ze vsi k němu. Leda by si proházel cestu. Další ze statečků na konci světa. Další uživatel Mefistovy meducíny. Dřina od nevidím do nevidím a jen skromná strava a odpočinek na tvrdém loži. Očistec ji na zemi a za živa.
Ale v létě, v létě… v létě a za slunečného dne je tam krásně.


oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., ekošílení, jak to vidím, povzdechy, WWOF. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Krok od ráje

  1. Nádhera! MOC pěkné fotky! Jen se toho koníka dotknout a pohladit…:).

    • oldwomen napsal:

      Díky.
      Bylo tam krásně. Fakt nádherné místo pod Suchým vrchem.
      Zatím fotím mobilem, ale není to ono. Nemohu přiblížit, vzít detail, když se pak pokusím o výřez, tak se mi to rozpixeluje.
      Ta skupinka na poslední fotce je kráva se dvěmi telaty. Tak patnáct, dvacet metrů daleko. Koně jsem „brala“ z metru přes ohradník. Na klasické fotky už nemám čas. Jednou se na dobrej digiťák taky zmátořím.

Zanechat Odpověď

