Že by první cenění zoubků?

Výsledky voleb do PS jsem hned po jejich zveřejnění komentovala poněkud kysele a tiše doufala, že mám prostě špatný odhad budoucnosti, že se dívám přes černý brejle a že žádná kaše se nejí tak horká, jak se na talíř leje.
Nevím. Asi mám talířek s kaší položený na stále sálající plotně, kaše se začíná připalovat a stoupající dým mi začernil výhled ještě o fous víc.
Když jsem odpoledne sedla s kávičkou do stínu pergoly a chtěla si při siestě přečíst, co nového doma i ve světě a co na to oficiální média a co blogosféra, tak hned po naběhnutí osobní stránky oblíbeného internetového prohlížeče na mne zařval titulek veliký tak moc, že se ani na monitor celý nemohl vejít, že když (cituji):
„Pokud John nebude ministrem vnitra, Věci veřejné do koalice nevstoupí.“
Jen blbec věří ve splnění volebních slibů.
Ale toto oficiální prohlášení sličné slečny Kočí je síla.
A nabízí mnoho podnětů k úvahám. Bohužel značně neradostným.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím, povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Že by první cenění zoubků?

  1. Witch napsal:

    Tak. Kozel zahradníkem, loutka u ovladače… GRRR.

  2. Makataman napsal:

    Slečna Kočí by potřebovala vytahat za ouško (nebo pocítit jiný výchovný proces), že na nás zkouší tak laciné drámo. Nicméně, na to, že jí je sotva 25, tak umí slušně tlačit na pilu. Nemyslím, že by bylo 2x morální mudrovat takhle do médií, když o svém plánu ještě nezpravili Ptáky a kníže, ale nemůžu jí upřít, že je to chytrý tah. Otázkou je, kdo jí ho poradil a proč? John bude ministrem i bez tohoto spektáklu.

  3. vonrammstein napsal:

    No, připadá si ten panáček asi hodně silnej v kramflecích. Chtít jako nováček nejdůležitější silové ministerstvo vyžaduje dobře oplechovaný žaludek a nedostatek jak zábran, tak soudnosti.

    • oldwomen napsal:

      Protože VV jsou vyloženě „komerčním“ uskupením a trvají na postu MV a protože bratr Kalousek (fakt jsem ho měla polejvat pivem na Dietce v Bechyni častěji) touží po postu MF, je mi z budoucnosti zle.
      Nevadí mi, že komunisti jsou momentálně mimo hru, kašlu na Paroubkovo blitky, ale z Johna a Kalouska je mi fyzicky zle. Představa, že by byli ministry… uf.
      Fakt nechápu, že se na charisma „knížete“ chytilo tolik troubů. Johnovci mohli vytvářet představu změny (i když…), ale TOP 09 je klub korytářů 😦
      Třeba hned příštích volby přijde obdoba New Yorkského Czermaka a parta neúplatných a podaří se vyčistit místní politický chlív.
      Mimochodem, vojákům i policajtům je v současnosti šaháno na platy – jdou s financemi dolů. Velice nerozumný počinek v době krize. Protože riziko plynoucí z výkonu povolání je přijímáno jen do výše platu……..

      • Makataman napsal:

        Teda, to bych od Vás nečekal, OW, že se tak rozohníte. 🙂 Já proti Kalouskovi nic nemám, ostatně hmatatelné výsledky jeho působení na finminu mluví ve prospěch toho, aby se tam vrátil. Klepy mě nezajímají, vousaté už vůbec, a že chtěl, jako předseda, táhnout lidoveckou káru s komárama je vcelku pochopitelný lidovecký tah. Naopak, u mě má body za to, že tohle ‚řešení‘ nezprubnul hned, což by taky u mocichtivých lidovců nebylo překvapující.
        A TOP, to jsou i starostové atd.. Nevím, jak u Vás, ale tady za sebou nechali slušné výsledky.

        • oldwomen napsal:

          Když já znám „bratra“ osobně z doby před čtvrtstoletím. A byla jsem svědkem jak „roste a využívá příležitosti“ a jak se u toho chová. Asi jsem zaujatá.
          V každém případě tu máme pro letošek (a následující tři roky) všechno možné, jen ne pravicovou vládu.

          • Makataman napsal:

            Chcete říct, že bratr nezná bratra? 😀 Já nemám o Kalouskovi iluze, nicméně osvědčit se, osvědčil, dokonce uhrál prodej státního majetku za o třetinu vyšší cenu, než byly původní externí odhady, takže zatím se u mě vykupuje. Ale sledovat ho budu bedlivě, to zas jó. Mirek bez dozoru je jak čtyři jezdci na obzoru. 😀
            S tou (ne)pravicovou vládou máte sice pravdu, ale co naděláte, když tomu lidi chtěj věřit. Jen mě mrzí, že tak zkomplikovali obecné referendum. Čtvrt mega podpisů na vystoupení z unylé Únyje bych schrastil za večer po síti. Pak by to mohli zase šupem zrušit, protože dát lidem do ruky takový nástroj, je holý nerozum. 😀

Zanechat Odpověď

