20.5.2010

Jistě by bylo působivé nafotit zaplavená pole. Třeba hned to za humny.
Mohla bych lákat čtenáře, místo prostého čísla určujícího jeden konkrétní den, zavádějícím titulkem – nejlépe emotivně či předvolebně podbarveným.
Mohla bych se ptát, a nenacházet odpověď, kdo může za dvoutýdenní déšť. Jestli pšoukající sopka, nebo řepka či solární panely, možná že jsou vini ufouni rýsující kruhy v obilí. Jejda, to by se asi rozjela diskuze…
Artrotické klouby a astmatické průdušky mi už včera pověděly, že se vypršelo. Byl to balzámek na strachem zjitřené nervy a já po pár dnech spala. Opravdovským tvrdým spánkem. Takovým tím, co se o něm říká, že spí, jak když ho do vody hodí. Ale pst! V domě oběšencově se o provaze nemluví.
Pozdní ráno bylo ještě šedé a i den byl pošmourný a občasnou přeháňkou.
Krávy dostaly svůj příděl zeleného do žlabu, kozy si užily pastvy.
Předevčírem jsem měla radost a pocit štěstí, když jsem šla ulicemi Přerova. Nezaplavenými ulicemi Přerova.
Dneska jsem za podmáčenými humny plula na euforickém obláčku. Protože je to prostě paráda, když se nic neděje.



oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., jak to vidím, WWOF. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na 20.5.2010

  1. Witch napsal:

    Kéž Vám klid a spánek vydrží a nic dalšího se nestrhne. Držím palce 🙂

  2. Sendyman napsal:

    Tak držím palce, OW, snad už je to za Vámi.
    Jsem nevěděl, že máte taky vlčáka, nebo je to sojsedojc?
    😉

  3. Sendyman napsal:

    Jo, a při pohledu na ty žíznivý kozénky by mě spíš napoprvé napadlo, že vás po dlouhým suchu KONEČNĚ oblažila sprška…
    😀

    • oldwomen napsal:

      Na té cestě se kozám boří kopýtka a sousedi – kulaci – na pár dní vzdali drandění s traktory a věnují se jejich údržbě. Všechno je podmáčené. Ta „louže“ je vystouplá spodní voda. Kozy pijí hanáckou kyselku 😛 .
      Nechci se vás dotknout, přátelé, ale kdo z vás to má…. 😆

Zanechat Odpověď

