Pro Vanilku

Dneska ráno za humny



oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 reakcí na Pro Vanilku

  1. vanilka napsal:

    to je milý, děkuju :-))))
    no páni to jsou přenádherný kousky! jo tak tomu říkám dobrá společnost, čekala jsem východ slunce nebo tak něco podobnýho, ale tohle ne, nádhera, tak proč stojíš o jinou práci, dyť tahle je ta nejlepší co bych mohla potkat a jistě nebudu sama 😉

  2. makataman napsal:

    SABOTÉRSKÁ, ŠOTKOVSKÁ

    Zdravím farmu, Vás, i Vás,
    zas tu máme sníh a mráz.
    Morana se nedá, hele,
    lehce kopnout do … ! 😀

    A tak, za to věčné klení,
    snesla dnešní nadělení.
    V Ově foukla silně v měchy,
    zakryla tak všechny střechy…
    … ulice, a taky stromy,
    vyčnívají jenom domy.
    Lidi z toho šílí dost,
    není jim to pro radost.

    Ale já si jen tak pískám,
    do Zlína se zpátky chystám.
    A bo mám pneu s vločkou stále,
    nečekejte ,, … pána krále.“

    Vždyť víte, že mám zimu rád.
    A v březnu je zvlášť KAMARÁD! 😛

    • oldwomen napsal:

      Ó děkuji, veršotepče ztepilý za tvý slova hřejivý.
      Pícka v chalupě v březnu sálá,
      avšak ani v dubnu nevychládá.
      Jsem poupě z podhůří Šumavy,
      dobře znám sněhy květnový.

      Makatamane, tady je mráz, led na jezírkách má zase únostnost na dospělýho chlapa. Ale ani vločka. Fukejř je už několik dní, ale po proklatě dlouhé a vytrvalé inverzi je tu sluníčkovo. 😛

  3. Witch napsal:

    Jak jsem koukla na to zasněžené ráno, potěšila mne předzvěst jara 🙂

  4. 747 napsal:

    Jůůů, kozénky! A houser taky.
    To jsou ze všeho nejlepší statky!
    A zima už to má spočítané,
    tak neprovokujte, Makatamane!
    😀

  5. samazakanalem napsal:

    Moc pekny fotky Marti.

    MTM jeste tak pred rokem bych si s Vama nad tou zimou libovala taky. Ale ted uz mne to cosi nebavi, je to moc dlouhy a mne se chce konecne vytahnout jen nejaky pekny lehky saty a mit holy nohy a tak vubec. Ne porad kabat a salu a jeste stejne nakonec znova chytnu chripajznu. Mordor.

    • oldwomen napsal:

      Jo, zima je dlouhá a vlezlá. Fakt pamatuju sníhové přeháňky ještě v květnu, ale to mi bylo nějak míň a byla to víc legrace. Včera tu bylo sluníčko, spousta světla, kytku zvonečmovou jsem si koupila. Sice mrzlo a foukalo, ale sluníčko, hlavičky sněženek, špičičky krokusů, jaro. A dneska jsme se probudili do sluníčka a sněhového poprašku a už je zataženo, předsněhovo, větrno, depresivno, hnusno 😦
      Ivo, chřipku hlavně vylež, hodně tekutin, je to mrcha, ať se ti nezahnízdí na srdíčku, v kloubech a tak jinak zákeřně.
      Hm, už chumelí a to tak, že vodorovně.
      Naštěstí mám už nasbíraný vajíčka na první vsádku, odpoledne chci líheň vyplynovat formalínovými parami a večer nasadit. Za týden budu vidět pod žárovkou nový život a za tři neděle to bude řvát z přepravky, ať je za oknem co chce.
      Opatruj se

  6. samazakanalem napsal:

    ero, moc pekny zvolani v te prvni vete 😉 😆 :mrgreen:

  7. Makataman napsal:

    Dobré ráno.
    Jdu za Váma na jaro a pro útěchu, OW. 😉
    Tady totiž můžu…
    Představte si, okradli chuděrku stařenku! Nemůžu psát komentáře pod vlastní článek. 😦 Tak si to tu vyříkávám s farmou. 😀

Zanechat Odpověď

