Věrnostní sleva

Využila jsem kdysi zaváděcí nabídky nejmenovaného mobilního operátora a internetového připojovatele a zakoupila si možnost neomezeného měsíčního připojení k všeobjímající Síti. Pravda, přenosová rychlost postačovala na přečtení pošty a denního tisku. Poslech inernetového rádia i na nejnižší zvolené kvalitě drhnul, zamrzal… Co by taky jedna chtěla za závratných 250 Kč plus DPH. Mimochodem. V nemocnici mi i toto chabé spojení s okolím hodně pomohlo v boji s Chmurami.
Už jsem přemýšlela, že smlouvu vypovím. Doma se objevila „vifina“, mohu se připojit k virtualitě na pivní lavičce u sokolovny stejně jako na bedně pod ořechem vzadu na pastvině. Už mě omezuje jen výdrž baterek.
Ale manžel nadával, že na firemní síť není spoleh, stále padá. Že potřebuje v práci na práci… Že se na to může … Fajn, nezapomenu včas platit složenku na tvoje jméno.
Včera jsem třídila balík papírové pošty. Účet, reklama, výpis registru skotu, účet, reklama, reklama, zaplať, vyhoď… co je tohle? Můj poskytovatel super rychlého internetového připojení mi oznámil, že si mne nesmírně váží jako dlouholetého a věrného a spolehlivého a spokojeného zákazníka. A že je jeho svatou povinností mne učinit ještě spokojenější. Že má pro mě připraveno vylepšení a se slevou. Rychlost připojení ponechá, škatuli o velikosi starého analogového telefonu taky (nebo jí vymění za pouhou kačku za obdobně velký krám Vifi), ale budu mít zvýhodněný tarif, pouhých 400 Kč měsíčně plus DPH, čímž ušetřím ročně bratru skoro dva tisíce. Bez DPH.
Tak nevím. Kdo je zde ufoun?

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

