Rekvalifikace naposledy (doufám)

Přiznejme si to.
Prodejem realit se živit nebudu.
Předkládám k pobavení svoji závěrečnou práci. Předpokládala jsem, že nebudu stačit počítat schody, jak rychle budu prchat z velína firmy „Rekvelifikuji kohokoli na cokoli“. Mýlila jsem se. Dostala jsem za ni diplom na zeď, že jsem kvalifikována v oboru.
Každej dostal glejt, co je na dvě věci.
zaverecna(1)

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., někdy strašně kecám se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Rekvalifikace naposledy (doufám)

  1. 747 napsal:

    😆 moc pěkný, jestli mi dáte slevu, Ow, tak nějaký ten příbytek z Vaší nabídky jistě koupím!

    • oldwomen napsal:

      Jistě. Doporučuji modrý dům v Sedmém nebi. Raketovej pendl hned za rohem, k Zemi je to světelná vteřina, mejdany na saturnovejch prstencích jsou skvělý. A dostanete se tam jen za gram plutonia spojem s možností zakalit už na palubě a cestou zpět se v kyslíkovém stanu prospat a zregenerovat. Mají tam barmana Vulkána. Jeho drinky jsou pekelně mňamózní.
      Loveckou chatu už má Witch.

    • Witch napsal:

      To mi nedělejte, natřásla jsem si špeky i pásový opar! 🙂
      Potvrzuji, loveckou chajdu mám obydlenou už několik roků, důkaz časem zájemcům zašlu, přece jenom by ten můj DÚ měl vidět prófa přes IVT 😉

  2. vanilka napsal:

    moooc hezký 😆 …už zase jdu s křížkem po funusu a je rozebráno, přeju hezké vánoce a blogu v roce 2010 zdar!

Zanechat Odpověď

