Maličkost?

Jsou to povětšinou maličkosti, které potěší až neskutečně a neuvěřitelně. Stejně tak jsou to maličkosti, které dovedou srazit na kolena, zacloumat se sebeúctou. Je to skoro pravidlo: ublíží nejbližší člověk, potěší „cizinec“.
Chystala jsem se zítra zajít na příslušný referát Agentury pro zemědělství a venkov a splnit si další z papírových chovatelských poviností – označit na ortomapě místo, kde bydlí Princezna a Jájina a kozí stádečko. Sice jsem současně při registraci hospodářství a přidělení čísla poskytla GPS souřadnice, ale důvody, proč je nutné umatlat prstem monitor úřednického počítače a hulákat u toho: „Tady to je, tady je to, tahle budova, tudyma se tam dá dojet…!“ chápu. Může se stát cokoli. Z hromady příkazů, vyhlášek, zákonů a nařízení, které k chovu hospodářské zvířeny patří, je toto jedno z mála, které mi dává smysl a se kterým souhlasím.
Byla už tma, cpala jsem do hlavy anglické fráze. Vyrušil mne zvonek dveří. Nečekala jsem návštěvu. Sousedka mi přinesla k podpisu to, kvůli čemu jsem chtěla zítra do města jet. Že je tam fronta, blbinec a že je to ztráta času, když ví, kde mám zvěřinec ubytovaný. Do před chvíle jsem ani pořádně nevěděla kde dělá a co dělá. Podepsala jsem, vzala si svůj díl lejster, sousedka vrátila do aktovky ouřední kopie k založení v Agentuře.
A tak civím na šanon se založenou a odfajfkovanou poviností, přemýšlím o maličkostech, které potěší, o sousedských vztazích. Jsem z toho drobně naměkko.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., jak to vidím se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Maličkost?

  1. g.holka napsal:

    :-), no prosim !

  2. jolana88 napsal:

    dobrý člověk ještě žije!!! a hned je den tak nějak hezčí……:)

  3. Pivoš napsal:

    lepší než hrubě nahniličko 😀
    Nic nepotěší víc než vědomí, že fšichni lidi nejsou hajzlové. A že jim jeden stojí tu trošku námahy.

  4. Witch napsal:

    Tak to mám radost taky! 🙂

  5. samazakanalem napsal:

    ano, vsichni lidi nejsou hazlove…nastesti 🙂

    • oldwomen napsal:

      Iv, hajzlů je v populaci celkem mizivé množství. Blbé je, že jsou dravější, ukřičeněnější a tak i víc vidět.
      Ale dobrej, poctivejch, pracovitejch a pravdomluvnejch troubů je víc.
      U nás se to říká jinak, ale tobě bude bližší místní úsloví. Na každou svini se vaří voda. 😀 Plus smajlík s palcem nahoru.

  6. samazakanalem napsal:

    no jo hajzlove musi vic rvat, obvykle totiz nemaji moc co nabidnout a tak aby si jich aspon nekdo vsiml, musi na sebe nejak upozornit. 🙂 Cim vetsi nula tim vetsi krik 🙂

Zanechat Odpověď

