Kláro Vyšenková,

už mi prosím neposílejte svoje úpěnlivé žádosti o nastolení spravedlivého řádu světa. Když si chcete zkusit, jak se vám bude dařit a jak pochodíte na úřadech, když si v rámci noční soukromé párty ugrilujete buřty na táboráku z parket vlastního obýváku, koupelnu použijete jako prasečí chlívek, přestanete platit všechny poplatky, posílat děti do školy, budete řvát na náměstí, nebo jen z okna, tak to zkuste. Ale neotravujte mne s tím.
Nevím, jaké zkušenosti máte v okolí svého bydliště s Cikány a po pravdě je mi to jedno. Bydlím části střední Moravy, kde je celkem dost „tmavo“. S místními Cikány, Vietnamci, Číńany, Rusy a ani Ukrajinci nemám problém. Ani Jehovisti a Mormoni mne netrápí. Slepice se mi neztrácí, brambory na poli taky ne, cestou do hospody nejsem obtěžována, od Eržičina dědečka kupuji fortelná březová košťata. Demeter jezdí na stupátku Kuka vozu a výplatu neprofetuje a ani nepropije. Vasil mi pomáhá vykládat pytle s krmením, když vidí, že jsem přijela ze sila sama.
Zkuste si co chcete, je to jen Vaše věc. Pro mně za mne třeba hledejte pevný bod. Pak by jste mohla pootočit i Zeměkoulí.
Děkuji.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice povzdechy se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Kláro Vyšenková,

  1. malaceskafarma napsal:

    ????????
    Dneska jsem mazala z pošty šest dopisů paní Kláry, včera dva. Vím, že je vymyšlená. Jestli ho neznáš, tak v Pošli spam dál je uveřejněný

  2. Tomasz Jadamus napsal:

    Budete volit DS, Národní odpor a jim podobné strany na jejichž kampaních se scházejí a vykřikují pochybné individua nakloněná k fašismu??? Tak to mi věřte, že až vypudí Romy, tak si najdou nějakou záminku (třeba že máte židovský původ) a půjdete na řadu Vy!!! A to bych Vám upřímně přál!!! Přeju pěkný den 😉
    Ne, nebudu volit DS. Z příspěvku snad jasně můj postoj vyplývá.

Zanechat Odpověď

