Jak jsem etický kodex porušila.

Již jsem se přiznala, že pravidelně čtu blog iDnes. Včera mne zaujal příspěvek Davida Glockera „Mít tak kozy.“ Celkem vtipně nahlíží na kozí problematiku ve smyslu koza – živitelka, koza – milenka, a koza – ňadro. Chtěla jsem zažertovat v jeho duchu a do diskuze napsala:

„Jsem majitelkou kozího stáda i vyvinutého hrudníku. Kozy mektavé se dovedou ze zavřené stáje zjevovat a škodit na naprosto neuvěřitelných místech, asi umí procházet zdí. Ty druhé kozy zase dovedou neuvěřitelně tlačit a při práci překážet. Botky kozomrdky nám sice v botníku stojí, ale kdo by je ve stáji chtěl ve smyslu pojmenování použít, strávil by zbytek života v kotrmelcích.“

Příspěvek nebyl uložen, protože obsahoval vulgarismy a  rasistické výrazy. Jestli si myslím, že jsem byla poškozena, mohu JIM napsat a připojit mnohociferné číslo zamítnutého. Vykašlala jsem se na to. Větší sranda je odhánět stádo zaparkované v záhonu se zeleninou, likvidující marmeládoviště (stěna pokrytá ostružinami a malinami na kterou navazuje živý plot z rybízových keřů) či ožírající před chvílí zasazené štěpy švestek, než se hádat o význam slova či celkovém kontextu s robotem písmenkožroutem.

Jsem vulgární a sprostá rasistka. Budu se s tím muset vyrovnat.

A na koze je stejně nejvíc prodiskutovávanou částí těla její VEMENO.

Obrázek 47

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., jak to vidím, povzdechy se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Jak jsem etický kodex porušila.

  1. 747 napsal:

    To jste mi OW, připomněla jednu kamarádku. Ohromně chytrá a vtipná ženská. Když na ni její kolega zkoušel naložit svou práci skučením o svých problémech, tak jeho průhledné vydírání odmítla slovy: „Máš problém? Nech si narůst prsa!“ 😀
    No. a doporučila bych mu 72 cm kolem hrudníčku a 118 přes prsa. Kromě blbejch poznámek by si mohl užít i rozkoší při shánění alespoń trochu padnoucího oblečení. Svrchního i spodního. A to jen špičička genderová, jak Vaše kolegyně s elegancí a nadhledem poznamenala.

  2. Jola napsal:

    za porušení hranic omezenosti a tuposti by se měla dávat vyznamenání:)
    lépe než já říkal pan Werich: Boj s lidskou hloupostí se nedá vyhrát, ale utéci z toho boje také nemůžeme, protože pak by blbost zaplavila celý svět.

    PS: a nedej Bože, aby k tomu přibyly blond vlasy:(

Zanechat Odpověď

